Seznam blogů

26. května 2015

Ze zahrádky...

Nazdárek :-).

... už si nosíme dobroty a bylinky. Standardně nestíhám, jak jinak :-))), takže dnes jsem ani moc nefotila. Zasadila jsem nějakou sadbu, okoukla situaci na zahradě, ve skleníku, natrhala dobroty, parádu a šly jsme domů do teploučka. 
Málem bych zapomněla na potvory mšice, které jsem dnes přepadla s postřikem. Na listech u našeho letitého keře rybízu se začaly dělat ošklivé červené puchýře ))):-(.

 

 ...dětí první ředkvičky :-)))



 ... trochu parády nesmí chybět

... kopretinky valem jedou, jen doufám, že je nenapadnou mšice jako loni

 ... loni jsem zasadila pytlíček Slézu co jsem si dovezla z Rakouska a sbírala semínka... letos bude asi  v každém koutě :-))))




Pohodový večer :-), Kája.

8 komentářů:

  1. Kájo to je prima že už sklízíš úrodu :o) a zahrádka ti krásně kvete ten šeřík voní až sem :o)
    Měj se hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se těšila, až se zazelená i jinde než na zahradě :-))))))))))))))))))))). Tento šeřík je myslím plnokvětý, mám ho v kuchyni a moc nevoní. V přízemí v chodbě mám šeřík (asi obecný) a to je "zamořená" celá chodba i s patrem. Díky za návštěvu, Kája.

      Vymazat
  2. Kájo, závidím úrodu. Já zatím jenom čekám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, však já taky jenom čekám. Bylinky mám jako trvalky - naprosto bez práce jen chodím štípat a salát s ředkvičkama je jediná vypěstovaná zelenina k jídlu. Pórek mám z loňka. Byly to takové nítěnky, že jsem ho nechala přes zimu. Letos jsme změnili stanoviště záhonů na sluníčko a doufám, že se bude dařit víc než v předchozích letech, Kája.

      Vymazat
  3. To je úroda na jedničku Kájo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aji, děkuji, ale zase taková sláva to není :-)))))))))))))))))), Kája.

      Vymazat
  4. To je ale krásná úroda!! paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny, doufám, že až na loňský pórek, salát co už jede do květu a pár ředkviček - toho bude více. Děkuji za milou návštěvu, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).