Seznam blogů

16. května 2015

Došlo na zahradní nábytek

... a relax pod stromem :-). Plánovala jsem kuchyňku, ale asi se mi nechce :-)))). Sedím si tu pod jabloní, poslouchám jak hučí sekačky na trávu ( i u nás :-))), pozoruji ptáky s plnými zobáčky a čichám čerstvě posečenou trávu. Tomík si našel práci v dílně, prý vyrábí budku pro ptáky a Baru vozí tátu na sekačce.


Táta si na "utrejchy" moc nepotrpí, ale já s dětmi mám tuto limonádu moc ráda. Domácí sirup meduňkovo- mátový doplněný čerstvou snítkou máty, meduňky a kolečky citrónu, to vše zalité jemně minerální vodou. Nevím jak kupované bylinky, ale ty ze zahrádky mají opravdu sílu a po vypití jen doléváme sirup a vodu.






Mějte se, Kája.

11 komentářů:

  1. posezení na takové zahrádce je radost a štěstí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjj, jsem za tu radost a štěstí moc ráda a říkám si to opravdu velice často, Kája.

      Vymazat
  2. Kájo, Tvé krásné fotky mě přenesly na piknik v trávě :-) Krása! Hezkou neděli! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, konečně na to taky jednou došlo a já si to užívala a né jen představovala, Kája.

      Vymazat
  3. Posezení pod stromem - krásné.
    Sirup bych si dala, asi fakt začnu také vyrábět.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten strom k tomu úplně vybízí a v létě budou na větvi viset skleničky se svíčkama. Jen musím být opět ve střehu před dědou a manželem, kteří už ji mockrát chtěli uřezat, Kája.

      Vymazat
  4. Pěkná idylka, ale já jsem zmatená...je to DOMA nebo na DOMKU ? Začala jsem sledovat tvůj blog asi na půli cesty a teď bývám mimo....hihihi. Pokud na obou najednou, obdivuju tvůj elán a pracovitost....hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je na domku (na domečku :-), bydlíme ve velkém rodinné domě s jednou tak velkou zahradou. Člověk zvládá co musí, ale věčně něco nestíhám :-))))), Kája.

      Vymazat
  5. To jsou nádherné fotky. Já trávím na naší zahradě od jara do podzimu hodně času. Je to tam pro mě nejlepší odpočinek. Koukám na zeleninu do skleníku a na květiny, které mám kolem oken, zkrátka pohoda. Vloni na jaře jsme si koupili do pergoly nové zahradní židle , protože ty staré už byly rozviklané, tak se mi teď odpočívá o to líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně mi mluvíte z duše. Přesně z tohoto důvodu jsem rád, že konečně bydlím v domku se zahradou. Zpět do bytu už by se mi vrátit nechtělo. Právě tu pergolu bych si chtěl na zahradě postavit letos v létě. Už jsem se dokonce díval i po nějakém zahradním nábytku a hodně se mi líbí například ten, který mají tady.

      Vymazat
  6. No super, to jsou dobré zprávy! Posezení na vlastním dvorku je nejlepší odpočinek, který si dovedu představit. My jsme si zrovna objednávali nový zahradní nábytek z tohoto obchodu, tak se nemůžu dočkat, až nám přijde a hlavně až se konečně pořádně oteplí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).