Seznam blogů

16. května 2015

Došlo na zahradní nábytek

... a relax pod stromem :-). Plánovala jsem kuchyňku, ale asi se mi nechce :-)))). Sedím si tu pod jabloní, poslouchám jak hučí sekačky na trávu ( i u nás :-))), pozoruji ptáky s plnými zobáčky a čichám čerstvě posečenou trávu. Tomík si našel práci v dílně, prý vyrábí budku pro ptáky a Baru vozí tátu na sekačce.


Táta si na "utrejchy" moc nepotrpí, ale já s dětmi mám tuto limonádu moc ráda. Domácí sirup meduňkovo- mátový doplněný čerstvou snítkou máty, meduňky a kolečky citrónu, to vše zalité jemně minerální vodou. Nevím jak kupované bylinky, ale ty ze zahrádky mají opravdu sílu a po vypití jen doléváme sirup a vodu.






Mějte se, Kája.

8 komentářů:

  1. posezení na takové zahrádce je radost a štěstí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjj, jsem za tu radost a štěstí moc ráda a říkám si to opravdu velice často, Kája.

      Vymazat
  2. Kájo, Tvé krásné fotky mě přenesly na piknik v trávě :-) Krása! Hezkou neděli! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, konečně na to taky jednou došlo a já si to užívala a né jen představovala, Kája.

      Vymazat
  3. Posezení pod stromem - krásné.
    Sirup bych si dala, asi fakt začnu také vyrábět.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten strom k tomu úplně vybízí a v létě budou na větvi viset skleničky se svíčkama. Jen musím být opět ve střehu před dědou a manželem, kteří už ji mockrát chtěli uřezat, Kája.

      Vymazat
  4. Pěkná idylka, ale já jsem zmatená...je to DOMA nebo na DOMKU ? Začala jsem sledovat tvůj blog asi na půli cesty a teď bývám mimo....hihihi. Pokud na obou najednou, obdivuju tvůj elán a pracovitost....hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je na domku (na domečku :-), bydlíme ve velkém rodinné domě s jednou tak velkou zahradou. Člověk zvládá co musí, ale věčně něco nestíhám :-))))), Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).