Seznam blogů

13. května 2015

Navštívil nás vrabčák...

... a my s Baru půdu. Na chvilku jsme vyměnila skleníky a záhonky za květináče a kvítka. Na domečku bych ráda zútulnila vstup a doma krom vstupu i balkón.
Na domečku jak jinak než v plechu, proutí či keramice, doma to zase taková sláva nebude... dojde na plast :-))))))))))))). 


Za plechem jsme s Baru vyrazily na půdu. Bára si okoukla předpokládanou skříňku do domečku, já zase ve špičkách prstů zkoumala plech. 


Proutěný košík plný starých dřevěných kolíčků jsem uchránila před dědouškem a plameny. Nechce se mi vždy vysvětlovat proč a nač to potřebuji, když to ještě sama nevím, ale prostě jednou přijde chvilka :-)))).


Pod pergolou nám dělal společnost tento šmudla :-)))).

Venku konečně přestalo bouřit, můžu jít v klidu spát.
Děkuji za Vaše návštěvy a komentáře, které mi tu zanecháváte. Moc mě to těší a žene dál, Kája.

4 komentáře:

  1. Kájo, ani nevíš, jak ti tyhle poklady z půdy závidím :-) Ten košík je bezkonkurenční a už se těším na Tvé realizace i s ostatními kousky :-) Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
  2. Prima návštěvník:-))) Nám jednou vlétla do pokoje vlaštovka, ale než jsem popadla foťák, byla zas pryč:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Já každý rok vyháním bytu nějaké ptáky a občas po nich i něco zbude zůstane na památku :-))))))))))))))), Kája.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).