Seznam blogů

30. dubna 2018

Víkendové počasí...

... se vydařilo.


Krásný den přeji všem :-).


Počasí o víkendu se opravdu vyvedlo. 
Pracovali jsme na zahradě i s těžkou technikou a každého bolí jiná část těla. Konce to nebere, ale věřím, že jednou to jaro bude poklidnější a stihneme si ho užít i jinak.


S Baru jsem oběhla zahradu a natrhaly naše oblíbené plevely do vázy pro hosty. 








Mějte se moc fajn, 
Kája.


14 komentářů:

  1. Jsou to krásné dny Kájo, ale má se opět ochladit - což je v této době naprosto normální. Také si to na zahradě užívám.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Mám taky moc ráda obyčejná kvítka ve váze. Bez zbytečné umělého aranžmá nadělají hodně parády. Teď si určitě všichni užíváme krásného počasí i když je na zahrádkách a zahradách co dělat.
    Měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den paní Kájo, zase krásné fotečky z domečku. Už jsem je u Vás dlouho neviděla a tak jsem se těšila kdy vložíte další a hurá jsou zde, a nádherné luční kvítí, které k selskému nábytku patří, žádné jiné by se tak nehodilo. Opět krásné. Užívejte krásné dny. Blanka

    OdpovědětVymazat
  4. Zřejmě se nikdy nepřestanu divit, jak je možné všechno tak stíhat! Obdivuju!
    Zdravím tě srdečně!

    OdpovědětVymazat
  5. My tam k vam jednou proste budeme muset zajet:-), krasa. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké jarně-letní fotky :-). Dneska to vypadá, že se trochu ochladí, ale i tak bude pěkně. Takže hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotečky a luční kvítí také miluji. V jednoduchosti je krása. :-) Krásné i další dny. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Káji, Zvu Vás a vítám jako tvořilku, co by se chtěla pochlubit, s tím co tvoří, ze svého blogu. Najdeme tak společně krásné blogy a budeme čerpat nekonečnou inspiraci a krásu!!! Vytvořila jsem skupinu na facebooku:
    Blogerky-vše o ruční tvorbě, vaření a bydlení, prostě o krásných "blogách", kde bych Vás ráda přivítala a odkaz na Váš blog jsem již vložila, protože je jeden z nejhezčích které sleduji!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:) krásne fotky:))

    OdpovědětVymazat
  10. TO je nádhera! Jak já miluji takovéhle luční kvítka ve váze! ❤️️🌾

    OdpovědětVymazat
  11. Ķája, haló haló čo sa deje....
    Veľmi mi chýbajú Tvoje príspevky.Máš krásny blog,tak len dúfam že sa znovu ozveš.Srdečne pozdravujem, Beata
    ,

    OdpovědětVymazat
  12. já se přidávám - už pokolikáté koukám, zda je nový příspěvek...... Také mi chybí Kájo příspěvky a fotky krásného útulna. Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).