Seznam blogů

3. května 2015

Volno jsme strávili...


 ... prací a já i během - proháněl mě vertikutátor :-))). Někdy se opravdu splašil a donutil mě popoběhnout - pro případné přihlížející zážitek. Manžel říkal, že si trochu kazím pověts, protože já neběhala ani za tranvají :-)))))))))))). Poběhali jsme zahradu na domečku, doma a políčko... už teď je to rozdíl... bolí mě nohy :-)))))))))))))))))))))).



















Mějte příjemný večer a zítra s úsměvem :-))), Kája.

6 komentářů:

  1. Kájo, krásné fotky! Jak já tohle období mám ráda! Ale zrovna jsme s Pepánkem dnes po rádnu říkali, když jsem ho vedla do školky, že nám bude po té spoustě květů smutno, až stromy odkvetou. Hezký večer! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Radu :-))), no a jak já toto období mám ráda :-))))))))))). Nemůžu se ho nabažit, nasávám vůně a v kombinaci se sluníčkem...idilka. Když procházím kolem a slyším ten bzukot, štěbetání, jsem šťastná, že si to můžu užívat každý den. Úplně stejně jako u Vás rozmlouváme o kvítkách a užíváme si každý okmažik.
      Krásné sluníčkové dny, Kája.

      Vymazat
  2. Trávník je přímo výstavní - to za to stálo :-))) a všechno u vás pěkně kvete !! mějte se ♥Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), určitě ano a snad se bude jen zelenat. Škoda, že ta kvetoucí paráda nevydrží déle. Pěkné dny, Kája.

      Vymazat
  3. Tak ať to vaše pobíhání, Kájo, přinese jen samé "ovoce" :-) Krásný den A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).