Seznam blogů

7. května 2015

8.května...

... se u nás ve vsi slaví lampiónovým průvodem, ohňostrojem a zapálením vatry. Večer budeme dělat davy a svítit - tedy doufám, že jen svítit :-). Dopoledne jsme s Baru zajely do města pro nové lampióny a svíčky, takže nachystáno máme a když nebude pršet, nebude to mít chybu.

 ... sedím na balkóně, popíjím kávu, dělám tyto fotky a hlavou se mi honí, kam umístím všechny ty kvítka a jestli dneska ještě něco budu dělat :-))))


... krásně se zelená nebo je žluto

Barunka po odpoledním štrádování městem usnula, umělec něco balí a už došel s úplně modrýma rukama, že mu vystříkla nějaká modrá barva a já dopíjím poslední hlt kávy a počítám do deseti :-))))))))))))).

V pondělí Tomča vyrazil do školy v nových riflích. Odpoledne volá babička (zastánce), abych se nezlobila, že má kluk úplně zelená kolena a díru od vnitřního švu k vnějšímu :-))). Prý ani neví, kdy se to stalo, jen seděl a najednou tam byla díra :-))))))))))))))))))).
Barunka taky nezaostává - na stěnách v pokojíčkách přibyly nové obrázky a na stravenky lihovým fixem napsala nějaké poznámky, motyčkou projela zasetou petržel a vyházela ze skříně prádlo. Nepřála bych Vám vidět pokojíček princezny... už druhý den se mu vyhýbám a dělám, že se mě to netýká. V pondělí jsme tam poklízeli i s Tomíke, protože ho otočila vzhůru nohama... myslela jsem si, že tohle už máme za sebou :-))).

Užijte si prodloužený víkend, Kája.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).