Seznam blogů

27. května 2015

V kouzelné zahradě...

Krásné odpoledne :-).



..., kde si vše žije svým vlastním životem.


 















Pohodový den, Kája.

8 komentářů:

  1. Nádhera, takové zahrádky miluju.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné, romantické fotky obyčejných zákoutí. Takové jsou nejhezčí :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou a doufám, že ji v tom duchu udržím a neztraní na půvabu, ale zásah určitě bude, aby vše neudusil plevel a tráva, Kája.

      Vymazat
  3. Některé z těchto rostlin (ten zvonečkový clematis teda ne) mám na zahradě, myslíš, že když nechám vše svému osudu, bude to působit tak romanticky jako tato zahrada? Asi ne, já vím, ale je kouzelná. Měj se hezky,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak do toho bych teda nešla :-)))))))))), udržovat !!!!!!, Kája.

      Vymazat
  4. Krásné pokoukání :-) Ale bez údržby alespoň jednou za čas to nebude ono :-) Měj se krásně A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, jinak to nepůjde. Moc se těším, až to začne prokukovat. Od bývalé majitelky mám slíbené nákresy. Ráda bych se držela záměru, protože mi přijde, že to má hlavu a patu, jen to místy už za ta léta neudržování není vidět. Krásné dny, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).