Seznam blogů

20. května 2015

Od pondělí do soboty tu máme...

Zdravím :-).

... Žofinku. 
Děti jsou nadšené. Baru si dokonce myslela, že je to malá lištička :-)))). No a já mám zase o něco méně času, nebo spíš přesněji řečeno veškerého času :-))))))))))))))))). Žofinka je 3měsíce staré štěňátko, takže v podstatě další dítě v domě. Škoda, že nám počasí nepřeje a převážnou většinu dne trávíme jen doma. 





Šiperka je pes belgického původu charakteristický svou milou povahou, pracovitostí a nevelkým vzrůstem. Musím potvrdit, že je opravdu moc přítulná, hodná a učenlivá.
Co bych jí vytknula je můj proutěný koš, který jsem po dni vyměnila za krabici :-))))))))))))))))))))))).

Mějte se fajn i v tomto deštivém počasí, Kája.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).