Seznam blogů

30. listopadu 2016

Adventní kalendář...

... se rýsuje, ale dokončím až půjdou děti spát.


Po delší odmlce Vás všechny moc zdravím :-).


 Letos jsem chtěla kalendář úplně vypustit, nejen kvůli času, ale kvůli té spoustě sladkostí a jiných dobrot. Drobnůstky v podobě pastelek, sponek atd... si děti vyberou za narozeniny, Baru ještě svátek a proto když jsem natrefila na nápad s plněním úkolů, hned se mi v hlavě začal klubat nápad, nalepit na lednici obálky, jenže sáčky by byly lepší, aby se přeci jen nějaká žvejka nebo lízátko vešly. Sáčky by se měly nazdobit a hned se z toho vyklubaly chaloupky a taky vyplnění volného času v práci. 
Ráno a v obědové pauze si teď u kávy nepročítám blogy, ale kreslím a mám nápady na další provedení, tak třeba příští rok :-))). 


Ještě mi do plného počtu zbývají 4kousky a jak děti ulehnou, půjdu lepit na lednici jako překvápko. Úkoly už mám sepsané a v týdnu to není nic náročného na plnění s ohledem na málo času... např. natříhat barborku do vázy, zavěsit ptáčkům koule, vystříhat papírové vánoční hvězdy, naučit se jednu koledu, vybarvit přiložený obrázek atd...


Snad bude chvilka udělat nějaké slušné fotografie z našeho tvoření, slibovaných ponožek a upletených bačkůrek. Už mi děti nakreslily obrázky se zimní tématikou, nachystala jsem štítky na dárky, ale hlavně jedu druhé kolo úkolu.

Vyřezali nám starý kotel a namontovali nový (z druhé ruky), který je mnohem větší a dostat ho do sklepa byla očista. Vypadalo to, že nám spíš kotel bouchl. Barák v sazích, nebudu popisovat. Vyřízli zábradlí, rozřízli násypku a následně svařovali ve sklepě, ubouraly roh stěny, pak díru do stěny, kde vypadly i dva veliké kameny... šílený. Doma chvílema nebylo na krok vidět a všude to sedělo, malovat se bude muset, ale naštětsí to bylo v plánu a jsem ráda, že se manželovi v létě nechtělo :-). 

Přeji vám příjemné bláznění a tvoření - hlavně v klid :-), Kája.

36 komentářů:

  1. Překrásný kalendář!Přeji krásný adventní čas...Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Káji nádhera !!!! Super nápad ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Kájo, krásné, nápadité, originální. Měj se krásně a ať se dětem líbí :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné domečky! Umělecké dílko! P.

    OdpovědětVymazat
  5. Kájo, moc se ti povedl. Napiš co na to děti ;-) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  6. Domečky se ti hooodně povedly :-)) a s tím kotlem držím palce !! Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný nápad a máte to moc pěkně nakreslené. Letos jsem se k tomu ještě neprobojovala. Nevím, jestli to za zítřek zvládnu :-)
    A moc hezkou zábavu s tím kotlem jste si našli před vánoci. Ať to máte brzy všechno v pořádku.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Domečky jsou moc pěkný. Bezva nápad, děti budou určitě nadšený.
    S tím kotlem jste si teda užili.

    OdpovědětVymazat
  9. Káji, nádherný kalendář, moc se povedl! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Velmikrásná práce, myslím, že jste talent. Děkuji za to, že své dílko s námi sdílíte. Opravdu mě to zaujalo. z.j.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné, obdivuji a děkuji za skvělý nápad. Pěkný a pokojný Advent. Olga Kozlová

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).