Seznam blogů

10. května 2015

Chaloupka pod ořechem...

Dobrý večer :-)))).


... už stojí kde má, ale zařizovat budeme asi postupně s paní domácí. Určitě to moc nebudeme přehánět, ale nějaká paráda bude :-))).



Včera nás vyhnal ze zahrady déšť a vlastně i návštěva, která se objednala hodinku předem. Lépe to vyjít ani nemohlo :-). Dnes se dokončovalo, ale ještě se bude dolaďovat - natřít dveře, vyřešit zavírání atd... ty nejdůležitější věci jsou ale na nás ženských :-)))). 
Museli jsme uříznout pár větví na ořechu a když nám to tak pěkně šlo, prořezali jsme i starou jabloň hned vedle. Měla mraky suchých větví - je už dost stará, má houby a "rakovinové" (tak to nazval jeden člověk, co u nás byl na zahradě) boule, ale je pod ní stín a nedovedu si představit, jak bude vypadat zahrada, až jednou bude muset jabloň dolů :-))). Větve jsme pořezali, co šlo neštěpkovali a fofrem domů, protože zítra je škola.


Sud jsme odvalili výš, okolí jsme vyčistili, trochu zorali zem, srovnali terén a naseli novou trávu. Myslím, že mu to tam moc sluší. Maličko jsem i zaváhala nad barevností, ale je to pro děti a né pro mě a tak barva je OK. Ještě nekončíme, vedle chaloupky bude jedna drobnost... uvidíme, třeba příští víkend.








 ... ráno jsem nachystala něco na zub

... rododendrony začínají kvést


Jsem KO a doma tolik práce, jdu spát :-))))))))))))))))))))))))).
Přeji klidnou noc, Kája.

6 komentářů:

  1. Chaloupka krásná. ... a ta barva :-)....Měj se Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Ivanko :-))), barva se mi líbí, ale furt budu řešit, jestli to neměla být třeba ta starorůžová nebo popelavá :-)))))))))))))). Krásné dny, Kája.

      Vymazat
  2. Hezounký domeček... koneckonců i ti šneci na plechu :-)) Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Aničko :-))), děkuji za slova chvály, ale šneci si je moc nezaslouží, byla to taková nouzovka co sem doma našla. Měla jsem měkký tvaroh v kelímku na pribiňák a na tohle se nehodil - vytekl, na detailní foto na talířku by to nebylo :-)))))))))))))))). Měj se, Kája.

      Vymazat
  3. Domeček je krásný..taky toužím postavit pro vnučky takový..byly by nadšené..krásné dny.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Ivanko :-))), určitě doporučuji. Naše malá je nadšená, každý den venku začíná domečkem, jen nemáme ještě vybavíno. Nejsem si jistá jestli to taky tak trochu nebyl i můj sen :-)))). Krásné dny, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).