Seznam blogů

12. května 2017

Sezóna ještě nezačala...

... a já už jsem unavená z úklidu na domečku, ale snad už bude lépe. 





Minulý týden už jsem si přiznala, že toho je na mě vážně moc a že to tímto tempem dlouho nevydržím. Máme teď každý víkend obsazeno, což je moc fajn a v co jsme snad ani nedoufali, ale po práci mě vždy čeká další šichta - svlíknout, uklidit, vyprat, vyžehlit, povlíknout a to už si prádlo vzal do parády manžel :-))).






Loni před prázdninami ani nevěděl, jak se drží žehlička a kde má pračka dvířka. Chodíme domů po páté hodině, tudíž nemám čas na nic jiného.
Nebudu tu psát, jak je u nás doma útulno :-). 





V pondělí jsme oslovili prádelnu a vyzkoušeli první várku prádla. Nepočítám s tím, že ji budeme využívat stále, ale když už toho bude moc, víme jak si pomoct. Ve sklepě je ukrytý poklad - funkční mandl -, ale je potřeba mu najít místo, přestěhovat, ale především vyčistit.


Další velká pomoc by byla uklízečka. Už teď vím, že s druhým apartmánem nemám šanci, pokud chci zachovat stejnou kvalitu "čistoty", zvládnout o prázdninách poklidit za několik hodin dva apartmány, kdy se nám každou sobotu střídají hosté. 
Držte palce, v pondělí přijde prvně paní na zkoušku.

Venku kvetou jabloně, hrušně a pomaloučku začíná být cítit řepka... prostě jaro.
Mějte se moc fajn,
Kája.

47 komentářů:

  1. To je teda uklizeno!!! Kájo, moc krásné fotky z moc pěkných místností :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kájo, veliká pochvala za útulné pokoje a vůbec se nedivím, že to nemůžeš vše zvládat sama při střídání hostů. A co si vzít na brigádu studentky? Vím, že paní majitelka penzionu v Lužnici u Třeboně, kam léta jezdíme na kola, to takto řeší. A je spokojená.
    Držím palce, aby si výpomoc našla. Třeba se někdy k vám zatouláme :O).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravim, jsme na vsi a nemame tu ve meste zadnou vysokou skolu a popravde, mladsim bych moc neverila. Doprava je taky problem, nejlepe autem. Neni prostor po nekom neco chodit kontrolovat nebo doklizet. Zase jsou na nas kladene jine naroky uz kvuli cene. Kdyz procitam co pisi lidi, ze byli tam a tam, hygiena nic moc, pavouci lezli z der atd... a pak,ze to tam jinak bylo pekne a zase nekdy prijedou, tak to my si dovolit nemuzeme. Za zkousku clovek nic neda, az bude volneji, mohli bychom nejakou stredoskolskou studentku vyzkouset. Krasne dny, Kaja.

      Vymazat
  3. Krásné bydlení, kdo přijede, bude spokojen...velmi.
    AŤ se daří. jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravim, nic jineho si neprejeme a dam vedet po sezone,jak jsme bojovali :). Pohodove dna,Kaja.

      Vymazat
  4. Držím palce a moc obdivuji!Krásné,čisté útulné pokojíky.Děkuji za inspiraci.Hezký víkend.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc. Pochvalu tu my muzeme :))). Jeste jednou diky,Kaja.

      Vymazat
  5. Káji, domeček je nádherný !!!! Pokaždé se na fotky z něj těším .... držím palečky, ať to všechno zvládneš .... můj tip je "sušička na prádlo", mám jí a fakt nic nežehlím ... ani nevíš, kolik času mi ušetří .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravim Marki, mame taky susicku,ale kondenzacni v malickate uzavrene mistnustce bez oken, ale kdyz je nejhur,take susime. Momentalne susime na dvou susacich a v chodbe po zabradli :))),nejradeji ale venku, parkrat foukne a je sucho. Prijde mi to pradlo i tak pomackane a to susim max.2cichy,jen ze susky se lepe zehli a je mekke. Prosteradla manzel dava na raminka a vesi ma garnyz :))))). Ono se to uklidni,to je otazka jen par mesicu, ale jak jsme budovali II.ap.,jsme uz trochu unaveni a nic nevydrzime :). Krasne jaro a diky za mila slova,Kaja.

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To snad delam jen ja :))). Moc se omlouvam,opet s mobilem v ruce procitam a nechtene mazu.Uz o tom byla doma taky rec,ale nevim,jestli bych chtela byt uvazana u domu,cekat na hosty a uklizet.Delame to kvuli tomu,aby se vratila investice a dum zil do doby, nez bude potreba.Ale nikdy nerikej nikdy :).Pohodove dny,Kaja.

      Vymazat
  7. Dobrý večer,máte to nádherné a krásně útulné.Prosím vás mohla by jste mně napsat,kde to máte,možná by jsme rádi někdy využili vašich služeb,nebo nemáte někde nabídku,nebo kdyby jste byla tak hodná a napsala mně na mail.Moc vám děkuji. olga.kracmarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Pokojíčky jsou jedna velká nádhera.Ráda bych věděla,kde se dají pořídit ty krásné obrázky se zvířátky.Děkuji Jitka.

    OdpovědětVymazat
  9. Kajo, chci u vas bydlet:-). Hned bych se tam nastehovala. Nadhera. Tak hodne sil a at to slape:-). Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravim, moc dekujeme. Taky bych se tam ted nastehovala :), Kaja.

      Vymazat
  10. Kájo, já se nedivím, že jsi unavená, vždyť máš tři domácnosti, k tomu práci a hlavně rodinu. Myslím, že prádelna a paní na výpomoc je dobré řešení. Sušičku používám a jsem s ní spokojená. První dva roky jsme z ní byla hodně v rozpacích, ale pak si to sedlo a nedám na ni dopustit. V létě suším venku, ale ten čas je už znát - a to mám jenom jednu domácnost. Ať si vše sedne. Krásné dny D.
    PS: jinak ten apartmán je moc moc nádherný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Zdravím Danko, já sušičku používám jen na ložní prádlo, ručníky a větší oblečení dětí. Máme celkem slušnou a kvalitní sušičku, ale jak jsme velcí a k tomu žádný tintítka, těžko sháníme oblečení a když tak trochu vyšší cenové kvality, pak každý vysrážený centimetr nás rozhodí a hlavně zase nemáme co na sebe :-))). Na ložní prádlo ale dobrý. To by taky bylo jedno z témat na diskusi, docela by mě zajímaly názory ostatních na sušičku.
      Jinak Dani, já nejsem tolik vyčerpaná z té práce, z toho se člověk vyspí, však já usnu ani nevím jak, ale spíš z toho, že dojdu domů a tam nepořádek a hromady prádla. Vím, že tento stav bude třeba i několik dní, týdnů a v létě pak i měsíců. To se pak těším v pondělí do práce, když si v kulturním prostředí při svíčce vypiju kafe :-))). Doma mi to kafe pak ani nechutná.
      Nějak bude, lepší, než kdybychom čekali na hosty. Řešení to má a tato myšlenka mě teď uklidňuje.
      Koukala jsem, že ses pustila doma do velké práce, jsem zvědavá, jak pokoj dokončíš.
      Držím palce, Kája.

      Vymazat
  11. Pokojíky jsou nádherné, ale musí to být opravdu vyčerpávající. Přeji hodně sil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Šárku, teď pár měsíců bude a pak se to uklidní, musím najít nějakou zlatou střední cestu. Hezké jaro, Kája.

      Vymazat
  12. Pridam se k chvale, mate to opravdu krasne! Tak at uz je vic casu pro odpocinek ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Káji, věřím, že musíš být unavená, vždyť je tam naklizeno jak v klícce, fakt to je taková pastva pro oči, dívat se na tyhle fotky. a když je nejhůř, určitě pomoc využijte.
    přeji krásné dny Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Majko, pro tyto komentáře, to uklízení vydržím :-), Kája.

      Vymazat
  14. Dobrý večer,již delší dobu sleduji váš blog, obdivuji jak to všechno zvládáte. Máte to nádherné a krásně útulné.Prosím vás mohla by jste mně napsat,kde to máte,možná by jsme rádi někdy využili vašich služeb,nebo nemáte někde nabídku,nebo kdyby jste byla tak hodná a napsala mně na mail.Moc vám děkuji. zdenka.musilova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím,snažíme se, ale nezvládáme vše :-). Kontakt odeslán.
      Pohodové dny, Kája.

      Vymazat
  15. Také moc prosím o kontakt, děkuji! ludmila.zakovskazavinacgmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Kájo, obdivuju, že to zvládáš... Mně zmáhá naše tři plus jednička, a to na to poslední dobou dost kašlu:-). Apartmány jsou překrásné! Mají jedinou chybku, z tak krásného prostředí by se mi nechtělo ani na výlety...:-D P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvlad jedno a to druhe dle casu :), neti to doma pak ono, ale asi je to tim slunickem, ted me to netrapi:))). Snad mi ten humor vydrzi a nezacnu stresovot. Manzel uz se naucil hledat pradlo v hromadach a jen donese k vyzehleni...vlastne mi doslo, ze uz ovlada zehlicku... dalsi bod vyreseny :)))).Dneska je tam vazne moc hezky :)))))). Pohodove dna, Kaja.

      Vymazat
  17. Také prosím o zaslání kontaktu. Děkuji ivavechtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Kájo, myslím si, že hostům se nebude lehce od vás odjíždět. Krásně a stylově zařízené apartmány i doma by se mi to takto líbilo. Držím palce, ať vše zvládáte.
    IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujeme moc. Jeste trochu doladit, dotahmout zahradu, natrit plot a predelat sklep na...a to radeji ani nevyslovim.Ted chci opravdu vymalovat a trochu opravit byt po detech. Dekuji za nastevu, Kaja.

      Vymazat
  19. To je nádhera ! kde se nachází?
    Petra

    OdpovědětVymazat
  20. prosím o kontakt..
    petra,kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Jezdíme často po Čechách a práce a péče o apartmány je opravdu znát. U vás by se nám zcela jistě spalo krásně. Přeji mnoho spokojených hostů. Brzy si určitě zajedete systém, který vám bude vyhovovat. Vše chce čas. Držím palce Zuzka

    OdpovědětVymazat
  22. Zdravím Zuzko, musím souhlasit. Každým rokem je tu o pár apartmánů víc a všechny chtějí být něčím zajímavé, všichni snaží. Chce to čas, nějak si to časem sedne. Děkuji za návštěvu, Kája.

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den,
    Ráda bych se k Vám s manželem a ročním synkem vypravili v létě. Mohla byste mi prosím poslat odkaz na Vaše apartmány...? hospodkova.hana@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).