Seznam blogů

8. dubna 2015

Velikonoce za námi...


Moc zdravím všechny přítomné :- ) a děkuji za milé komentáře, které mi chodějí ke starším příspěvkům.

..., které jsem nějak přežila a můžeme se těšit zase na něco nového.
Poslední dny jsem jak aprílové počasí a dokonce bych řekla, že sluníčko vychází jen zřídka. Nechce se mi už ani fotit, ani psát, ani reagovat... jen spát :-). Nebýt dětí, asi bych hodně věcí teď nedělala. Díky ale jiným (Vaším) blogům, kde je cítit energie, inspirace, radost... se z toho určitě rychle dostanu a bude mě zase všude dost :-)))).
Měla jsem potřebu udělat někde nějakou změnu, to jste si už nejspíš všimli :-))))... abych se nějak odrazila a udělala si radost, teď ještě musím začít u sebe. 






Mějte príma dny... vyhlížejte sluníčko a odpočívejte, Kája.

4 komentáře:

  1. Kájo také to tak mám--také se přemáhám k čemukoliv udělat :o))) Háček leží v koutě a já na něho jen koukám.Ale po přečtení tvého příspěvku ho asi popadnu a něco zase vytvořím :o)
    Měla jsi moc hezky nazdobeno.
    Měj se krásně.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned mi je nějak líp, když v tom nejsem sama :-)))))))))))))). Snad chytnu druhý dech a s příchodem sluníčka bude líp, Kája.

      Vymazat
  2. Určitě nejsi sama! To počasí s námi dělá divy. Ale už se blýská na lepší časy, u nás bylo dnes odpoledne 19 stupňů ve stínu-a já jdu trochu zahradničit. Zatímco před týdnem bych jen ležela pod dekou..

    OdpovědětVymazat
  3. ... to mě vážně těší :-))))). Počasí dělá divy, ale co se děje se mnou vážně netuším. Je to lepší, ale jsou dny, kdy usínám s hlavou na stole a děti mi nosejí polštář :-))))))))))))).
    Ať se daří na zahrádce :-), Kája.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).