Seznam blogů

16. dubna 2015

Práce na zahradě...

Krásné poledne :-))).

... jsou v plném proudu. Počasí je nádherné a nic nám nebrání trávit celé dny na zahradě. Každý trochu po svém, ale venku a to je fajn. Děti blbnou na kolech, na pískovišti a pouštějí draky :-)))). Já blbnu na střídačku v předzahrádce a zahradě. Začátek byl takový, že jsem zmateně pobíhala s kolečkem po zahradě a nevěděla, kde dřív začít. Konečně už jsem někde začala a těším se ze sluníčka, štěbetání a prvních rostlinek co se derou ven. 
Loni, když jsme okopávali barák a  dělali dlažbu, zachraňovala jsem vykopané cubulky. Letos jsem si za odměnu mohla nařezat kytici do vázy :-)))).








... jarmary :-))), v budoucnu by mohlo být nad komodou velké zrcadlo a nějaká stojací lampa, ale ....




Přeji krásné dny, Kája.

2 komentáře:

  1. Kájo, krásné obrázky krásných věcí :-) Příjemné zahradničení A.

    OdpovědětVymazat
  2. ... nevím co jiného originálního napsat, ale opravdu děkuji :-)))). Děkuji za stálou přízeň a milá slova, Kája.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).