Seznam blogů

10. dubna 2015

Krásný jarní den...

Dobrý večer :-).
...dnes u nás byl. Tohle bylo přesně to, co mi chybělo a co jsem potřebovala. Do oběda jsme s Barunkou dělaly velký grunt u Tomíka a po obědě jsem všichni vyrazili za sluníčkem a vydrželi až do večera. Po příchodu jsme napochodovali rovnou do koupelny, pak se vrhli na domácí úlohy a do hajan.

 ... venku džungle, tu já mám ráda, ale bez menšího zásahu se to neobejde



 ... na domečku pod ořechem je modro




  Venku při courání po zahradě už jsem v duchu plánovala postup prací :-)))))))))))). Pod kočičkama to hučelo jak v úle a já tam stála s blaženým úsměvem a pozorovala dvě vopice, jak nám čmárají křídama po baráku :-))) a vůůůůbec mi to nevadilo.
 Až nám děti vyrostou, bude mi to chybět. Když byl Tomík malý, neustále jsem ho okřikovala a snažila se vše hned odstranit. Dnes mi to přijde roztomilé a když vyloženě neškodí (neničí), tak je nechávám být.



Myslím, že nic nepokazím, když popřeji pohodový víkend, Kája.

2 komentáře:

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).