Seznam blogů

30. března 2015

Rychlejší tentokrát vyhrál,...

Zdravím a přeji příjemné pondělní ráno :-).

...ale výhra v tomto případě nebyla pro výherce tak pohodová - jak se na první pohled zdálo:-)))). 
O víkendu se samozřejmě opět dělalo, ale v neděli už pracovní nasazení nějak sláblo. Odpoledne jsem všechny propustila ze svých služeb :-)))))) a vyrazila do zahrady na čumendu. Domů jsem došla s kytičkou sněženek a první cesta vedla okamžitě do koupelny. Děti už vanu křtily , ale my dospěláci ještě ne a protože venku lilo jako z konve, uvnitř bylo příjemné teplo a uklizeno, což doma nějak úplně ne a nikomu se domů ani nechtělo, byl ideální čas vyzkoušet vanu a konečně názorné předvést, proč jsem si prosazovala vanu místo sprchového koutu.
Udělala jsem pár fotek, odskočila si do kuchyně a když jsem došla, vana už byla obsazená. Zlomila jsme se v kolenou a začala jsem se lámat smíchy, neuvěřitelný pohled. Vana byla doslovně plná a hodně bylo i venku. Samozřejmě, že deska a vše kolem zmizelo, možná, že by si jí manžel příště mohl položit na kolena :-)))). Bohužel, pro skoro dvoumetrovou osobu to opravdu není, ale já se vejdu a děti taky :-))))).


... to, že jsem kafař asi nemusím vysvětlovat :-)









Starší časopisy, které jsem si koupila na delší cestu autobusem :-). Bydlení si nekupuji a koupím zase až někdy.... Nevyhodím žádný, vždy se můžou hodit a ač jde o bydlení, já se inspiruji barevným provedením časopisu, grafickou stránkou, prostě nikdy nevím, kdy se mi to bude hodit. Třeba jednou upletu svetřík v jemných pastelových barvách, jako je titulní stránka časopisu. Stejné barvičky by se hodily na domeček do dětského koutku :-))).

Jdu poklízet, vařit a něco vyžehlit. Moc se mi nechce a k tomu ten posun času nepřidá. Mějte pohodový den, Kája.

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. ...i tak by se to dalo říc, ale příště si ho užiju já a s novým číslem nějakého časopisu :-))))))))

      Vymazat
  2. Kájo, Tvoje fotky jsou táááák úžasné, do vany bych se hned uvelebila :-) Máte to doma překrásné! Krásné Velikonoce! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší. Příště se nakládám já :-)))), Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).