Seznam blogů

31. března 2015

Chodba...

Krásné ráno :-).
U nás padají přímo trakaře... chumelí a chumelí! Včera se celý den střídala trojice počasí - kroupy, déšť, sluníčko a do toho fučelo. Vítr nám dnes ráno přifoukl pěknou chumelenici.


... je dokončena - V Í T E J T E !!!! Já končím, vše hotovo a až na pár drobností, spíše dekorativního rázu, jsme pro letošek složili zbraně. Ještě jsem nenafotila malou vstupní chodbičku, kde se můžeme vysvléct a vyzout, ale nemáme dořešená záda (prostor mezi lavicí a věšákem nad hlavou)... přeci jen něco Vám zůstane nějakou dobu utajeno :-))).
Ze vstupní chodby mám opravdu radost. Po zbourání záchodu a špajzu vykoukla pěkná místnůstka, kterou zútulnily dvě pravidelná okýnka. 
Sedačka za 500,- z výprodeje v Ikei s bonusovou kudlou, kterou jsem vytáhla ze spáry mezi polštáři :-)))), dokonale zapadla do výklenku. Byla bílá z expozice (kožená nebo koženková) a dost odřená, zbýval jen potah... opět z výprodeje, nevybalený v šedé barvě(to bylo radosti)cena do 1000,-. Domů jsme jí vezli osobákem. To byla sranda, když jsme stáli před otevřeným kufrem a řešili, jestli jsme to nepřehnali :-))). Vlastně hodně nábytku z Ikei jsme pořídili ve slevě, věděli jsme od počátku jaký styl a co budeme potřebovat a za ten rok jsme vždy na něco natefili. 





... obrázky zbyly a jen jsem je naaranžovala,něco by to chtělo, ale je to už trochu nuda, všude stejný ráz


PŘED

 ... ze zbytku závěsů jsem spíchla polštářky a dala retro knoflíky :-)))



... ono to není vidět, ale závěs tolik nepřesahuje, v místě okna se místnost po zbourání příček rozšířila (vznikl zub) a sedačka je jakoby ve výklenku


Konečně už budu spát a budu mít čas na Vás - na vaše blogy. Dnes jsem celou noc vytírala podlahy a když jsem probděla, říkám si: "Proč nespíš, máš hotovo!" a šla jsem zase až do rána vytírat :-)))))))).  Blázinec už končí, těším se na zahrádu a na skleník.
Snad Vám počasí nekazí náladu a máte krásný den. Nám do oběda neteče voda, ale troška na kafe se jí vždycky najde :-))))))))))))), Kája.




4 komentáře:

  1. Kájo, krásná proměna. A teď už nohy na stůl a pohoda, klid :-) Krásný večer A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjjj, včera jsem tak učinila a večer i pletla :-)))))))))))))))))), Kája.

      Vymazat
  2. Je to paráda, když člověk umí "vidět dál" . Umět si představit, jak by to vypadalo po zrušení dvou pidimístnůstek.... Gratuluju , je to moc hezké! Já osobně bych se usilovně snažila vylepšit daný stav....a na takový parádní odpočívací koutek bych nepřišla. Sedačka Klippan je úžasná. Já jsem v ní po operaci strávila hodně času a nemůžu si ji vynachválit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, to vzniklo nějak samo :-)))))), vůbec jsme to tak nevnímali co to přinese, jak to bude vypadat, jen jsme věděli, že to musí pryč a pak z toho vylozlo tohle.
      Krásné dny, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).