Seznam blogů

11. března 2015

Na jaro se těšily...

Zdravím všechny přítomné :-).

... i děti. Písku si užíváme opravdu dost. S Tomíkem jsem už z postele vylézala tak unavená, že když jsme šli ven, odevzdaně jsem seděla na růžku pískoviště a lopatičkou polospící dloubala do písku. Byla jsem z toho otrávená a snad více unavená, abych se udržela ve střehu a trochu komunikující, začala jsem si hledat zálibu v písku, to se pak písek sypal i ze mě :-)))))))))). Stavěli jsme tunely, šiškama jsme lemovali silnice, z kamínků dláždili parkoviště... fantazie neznala mezí. Baruška je jiná, mojí přítomnost tolik nevyžaduje a já mám o trochu víc času na zahradničení.







Kde ten se tady vzal?
... když jsem vyhrabola na podzim listí kolem plotu, narazila jsem na jehličnánek. Máme v zahradě malý lesík, ale tohle nám tam neroste :-)))


Užívejte príma jarní dny, Kája.



2 komentáře:

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).