Seznam blogů

30. ledna 2015

Modrá obloha, sluníčko a sníh...


 ... byla dokonalá kombinace zimní idylky, až na neočekávané vypnutí elektrického proudu :).
Od rána jsme si s Barunkou trochu lenošily a v pokojíčku si hrály na prodavačky a maminky. Než jsme se dostaly k plotně, bylo už něco před půl desátou a v bytě netknuto. Vrhly jsme se do práce a vše odsejpalo jak mělo. Barunka už v 11hod. nachystané příbory a že chce masíčko, najednou vše utichlo - trouba, myčka, rádio a to nebylo nic hlášeno.V tom mi došlo, že mám naložený kotel uhlím a že by mohl být letecký den. Měla jsem velké štěstí, na telefonu byl signál a tak bez dechu a hnutí jsem žhavila manžela... uffffff.



K obědu jsme si namazaly chleba a vyrazily za sluníčkem. Vodu na čaj jsme si netradičně ohřály na bombě, obešly jsme zahradu a neprohrnuly sníh :-))). K jedné hodině už vše fungovalo jak mělo :-))) a tak se Baruška dočkala masa.





Mějte příjemnou, klidnou noc :-)))))))))))))))))))))))).

2 komentáře:

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).