Seznam blogů

29. ledna 2015

Háčkovaný komplet...

Příjemné dopoledne :-).
Školákům přeji pěkné vysvědčení a pohodové prázdniny :-)))))))))). U nás dnes dětem krásně svítí sluníčko a venku je bílo, co víc si přát :-).

... z Elian Nicky.
Chtěla jsem něco hodně jednoduchého na dozdobení, aby nikde nic nepřekáželo, netlačilo a neboulilo se pod bundou. Doufám, že ho Baru vezme na milost, momentálně vedeme velké boje v oblékání :-)))))))))))))).



 
... květ jahodníku

Mějte příjemný den, Kája.

8 komentářů:

  1. Kájo, to je hezounký setík. To by bylo, aby se malé slečně nelíbil! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, je to opravdu těžké :-)))). Já už si bez ní netroufám koupit ani kalhotky :-))))))))))))))))))))))))))).

    OdpovědětVymazat
  3. Kájo, nádherný setík! Přesně podle mého gusta a Naší Lucince by se určitě líbil :-) Zatím nebojujeme s oblečením, ale malé boje už také svádíme :-) Krásný den! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, děkuji za pochvalu :-))). Dokonalý kousek oblečení musí být růžový s pejskem nebo kočičkou :-))))))))))))))), Kája.

      Vymazat
  4. Kájo, krásná soupravička, mě se teda líbí moc, problémy s oblékáním neznám, naopak jsem kluky musela nutit, aby si oblečení vybrali sami, jinak bych jim dělala kopičky možná ještě dnes,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))))))))))))))))))) no tak to bude asi tím, že to jsou kluci :-))), Tomíkovi dělám také kupičky :-)))

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).