Seznam blogů

19. ledna 2015

Po víkendu...

... všechny moc zdravím :-). Snad jste víkend prožili příjemně a pohodově.
U nás vyloženě líné počasí, ale nezahálelo se. Zvládli jsme vymalovat barvou, vybrousit a dát první vrstvu nátěru dveřím, oslavit narozeny a děti pokřtít novou koupelnu na domečku :-)))).



V pátek jsme dovezli barvu na stěnu v ložnici a takovou společenskou místnost (pro všechno - včetně malé kuchyňky). Malovalo se dlouho do tmy, vrtaly se díry na garnýže, přiřezávaly a štěhovaly se dveře a děti křtily koupelnu :-))).
V sobotu dojel pomoct dědoušek a chopil se smirkového papíru a štětky - na mě zbyla opět plotna a nějaké mlsky na narozeninovou oslavu, na kterou jsme byli odpoledne pozvaní, takže hranolky od manžela ani absence od dětí se nekonala.
Během výmalby proužků jsme při strhávání lepenky odhalily i původní "fresky" :-))))))))))))))))), opravdu mazec - se štětečkem jsem hodně retušovala a maskovala. Momentálně vedu boj sama se sebou. Barvu jsem totálně zmastila - chtěla jsem takovou tu z péřových duchen - venkovskou a tato je do tyrkysová :-(((((((((((  a představa, že zase lepíme pásky a sundáme to co drží, mě  připravilo o klidný spánek... a to nemluvím o mužské části celé rodiny, která prohlásila, že pruhovaná stěna je příšerná a abych si založila seznam i příšerných barev a tuhle si hned napsala :-))))))))))))))))))))).

... tak tohle se nepovedlo :-((((((((((((((((((, nevim na co jsem myslela :-) ...ale asi na tu svojí naraženou pr.... :-))))))))))))))))

Snad doladím nějakým stejně barevným polštářem na gauči, abych uklidnila celou rodinu i sebe :-). Nejspíš ale už necháme a za pár let budeme muset asi vylože obouchat až na cihlu :-))))))))))).
Borovicové dveře budou pomalu červenat, což mi připomíná hospodu, ale domluvili jsme se na kompromisu, že teď dáme přírodní nátěr, když jsou dveře ještě světlé a za pár let přetřeme transparentní bílou, kterou původně měly být natřené. Nebudeme muset ani nic brousit. Tento nátěr je přetiratelný...no tak to snad :-).



 ... sníh není, ale pohled na stromy je skoro zimní

Nějaký nábytek už jsem také pořídili, ale na montování je ještě čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).