Seznam blogů

9. dubna 2018

Postýlka na druhém apartmánu


Krásné pondělí !!!!




Už ani nevím, kdy jsem šila tuto sadu. Momentálně mám větší problém udělat slušnou fotografii než něco ušít :-))))




Sova je šitá vyloženě ze zbytků. 
Na manželské posteli jsou polštářky z látky, kterou má sova ve spodní části těla (krajkovaná látka).

Mizím zahradničit, 
mějte se moc fajn,
Kája.




10 komentářů:

  1. Moc krásné povlečení. Vše k sobě krásně ladí. Sova je super.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím a děkuji. Chtěla jsem trošinku barvičky, ale musím určitě ušít nějaké uni. Ten koutek je nedokončený a já jsem strašně pomalá :-))).
      Krásné jaro, Kája.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tyto klecová lůžka mě děsí :-))). Vždy když vidím ty krkolomné propletence končetin dětí, tak mě to děsí :-))))). Příště nebudu tolik experimentovat v textilu a zvolím nějaký jednobarevný vzor.
      Krásné jaro, Kája.

      Vymazat
  3. Jejda, v takové postýlce jsem spala i já a později i můj syn!
    Nádherný dekor povlečení!
    Mávám!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, u nos v ní spal manžel se švagrem. Mladej nám hned brzo naznačil, že v postýlce spát nebude, ale Baru si dala říct. Jsem ráda, že zmizela z domu. Jako úložna peřin a ložního prádla to neni úplně praktický kus nábytku :-))).
      Měj se fajn, Kája.

      Vymazat
  4. Moc hezké povlečení a postýlku máme také. ;-) "Krajková" látka patří k mým oblíbeným. Sluníčkový den. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem pochválit sovu, je opravdu krásná. :-)

      Vymazat
    2. Zdravím a moc děkuji.
      Ta krajková látka mě oslovila okamžitě a mám v ní povlaky na velký polštář v šedé barvě. Třeba se ještě pochlubím :-))).
      Krásné jaro, Kája.

      Vymazat
  5. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).