Seznam blogů

27. ledna 2015

Příjemný večer...

... s knihou či bez - přeji všem :-)))).

Díky té mé klouzačce po schodech jsme po dlouhé době sáhla po knize a musím říct, že jsem jí dala jedním dechem. Byl to také jeden z restů, který jsem začala už loni. Tou dobou jsem chodila do postele zdravě vyčerpaná ze zahrady a vracela jsem se ke knize po týdnech, měla jsem pak problém si vybavit některé souvislosti. 
Věděla jsem tedy do čeho jdu a že to rozhodně nebude nuda :-)))))))))))).

  
Zítra se nám láme týden :-), Kája.

4 komentáře:

  1. Také jsem včera po dlouhé době šáhla po knížce--ale o hodně tenčí a zvládla jsem zatím jen polovinu.Ale tu druhou polovinu dám také na jeden dech...špatně se mě od ní včera i odcházelo..ale už se mě únavou opravdu klížili očka :O))) Měj se Kájo moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já převážně usínám hned, takže mám knihu na dost dlouho :-)))), ale s tou kostrčí jsem měla hodně času. Běžně večer lehnu, kouknu na hromádku a zhasnu... takto vydržím i rok :-))))))))))))))))))))))))))). Děkuji za návševu, Kája.

      Vymazat
  2. Milá Kájo, jelikož už se 14 dní doma plácáme v nemocech, opět jsem také sáhla po knížkách. Dorazily mi dvě oddechovky, které mi doporučily ženské v jedné diskuzi a potom můj oblíbený autor Nesbo, od kterého mi doma chyběly poslední dvě knížky, které od něj zatím vyšly. A Sněhulák? To je od něj zatím asi to nejlepší, i když nejhrůznejší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-))), přeji brzké uzdravení (doléčení) celé rodince.
      Opravdu jsem se u Sněhuláka chvilkama i bála :-))). Teď jsem sáhla po knize od manžela, snad vydržím :-))))))))))))))))))))), Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).