Seznam blogů

5. ledna 2015

Dva ušmudlaní sympaťáci...

... na zahradě a jeden andílek pro Vás :-))).
Posíláme všem andílka a ráno hezky s úsměvem !!!!


Nikdy jsem moc nemusela neděle a taková neděle po dvou týdnech odpočinku je o to horší. Proto my vždy hned v prvních dnech prázdnin postupně uděláme všechny úkoly do školy, aby jsme na nic nemuseli myslet a ten poslední den si necháváme na blbiny. Já jsem opravdu dopoledne jen uvařila, porovnala byt a vyrazili jsme hned po obědě ven na slíbené sněhuláky. Princezna si po příchodu ze zahrady zalezla s tátou na gauč a my konečně zasedli k Carcassonne. Ježíšek donesl rozšíření, ale neměli jsme s Tomíkem klid si během svátků zahrát. Hru doporučuji a hrad teda taky. (Carcassonne ve Francii a Spišský hrad na Slovensku mě opravdu ohromily.). 
Na ráno jsem svátečně upekla oříškovou bábovku, třeba bude mít někdo chuť a nachystala do školy nové oblečení, co se i líbilo pod stromečkem, tak snad ten start bude příjemný - bez přemlouvání a řečí :-))))))))))))))))))))))).





... venku tak strašně foukalo i večer, že jsme sama zvědavá, jestli zítra bude mít sněhulák šálu

...na pár minut byla k vidění modrá obloha

Mějte příjemný start do nového týdne v novém roce :-)))).



5 komentářů:

  1. Usmudlani a nebo cisti na tom nezalezi hlavne ze jsou.Chvilku jsem se divila proc deti uz jdou do skoly kdyz jsou prazdniny jenze vase uz skoncily a tady jsou az do konce ledna a teprve potom zacina novy skolni rok asi obcas zapomenu kde jsem hi hi hi.

    OdpovědětVymazat
  2. Ze zajímavosti se musím podívat, jak je to s prázdninama za velkou vodou. Koukala jsem jak je u vás krásně :-))), ale my si teď budeme chvilku užívat ten mokrý sníh, když už konečně dorazil- v pátek má pršet a o víkendu má být teplota až +10°C :-(.
    Zdravím, Kája.

    OdpovědětVymazat
  3. Aháá, tak oni teď u vás mají děti 2měsíce prázdnin jako u nás v létě_ celý prosinec a leden :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Dva mesice to nejsou jen sest tydnu, oni tady maji jeste ctrnacti denni prazdniny kazde ctvrtleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)))))))))))))))))))))))) a takhle to vzniká
      ////Velké letní prázdniny připadají na prosinec a leden, kratší dvoutýdenní prázdniny zakončují jednotlivé trimestry studia.////
      ...toto jsme si přečetla na Wikipedii a udělal jsem z toho 2měsíce prázdnin jako u nás :-))), jsem ráda, že to bylo přesně řečeno jak to je, budu hned předávat moudra, ale nesmí to trvat moc dlouho, asi bych provedla zase nějakou vlastní verzi :-))))

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).