Seznam blogů

15. října 2014

Počasí mě žene...

... dál :-)
... dohnalo až k dokončení dalšího restu. Pomalu a postupně dokončuji výrobky a zároveň tvořím další polotovary s dobou dokončení "neurčito".




V tomto směru jsem opravdu hrozná a mám neustále jen rozděláno. Někdy zbývá jen naškrobit, zapošít, začistit, přišít knoflík a já místo abych tak učinila, vrhám se do dalšího tvoření. Nedodělky odkládám do papírové tašky k dalším teď už "čehosi".
.... za těch 8let, kdy jsem sáhla po jehlicích a po háčku, začínám dosahovat určitého pokroku, už občas něco dokončím :-))) ... dříve jsem jen párala, teď už i něco udělám a ještě musím přijít třetí etapa -HOTOVO- , jestli to nebude rovnou popelnice nebo Chocholoušek :-))))).
Při dlouhých cestách postrkem velice často šmodrchám, ale jak dojedu domů a najedu na ten svůj věčně nestíhající kolotoč, jde vše stranou a po čase už se mi ani nechce.
Stála jsem v obchodě před komplety na zimu a říkala jsem si, že už by bylo potřeba začít pořizovat něco pro děti....no ale přeci nekoupím, když mám doma rozdělaného..... nešlo o svědomí ani o zodpovědnost nad papírovou taškou, ale přeci to pak nevyhodím.
.....můj svatý a trpělivý manžel, který mi z cest vozí vlnu a jehlice, musí vidět nějaké výsledky :-)))))))))))))))))))), takže jsem konečně dokončila tento komplet.
 
Neuhodnete co bude dál :-)))))))))))))))))))), při vybalování kompletu z papírové tašky, na mě jukl další komplet, nějaké muchomůrky, polštářky, něco na panenky a to není vše...chjo, jsem to případ.

Všem přeji, aby se dařilo a šla vám  práce od ruky :-)
 
 
 

2 komentáře:

  1. Tak jsem měla pocit, že čtu o sobě, jsem podobný, ne-li stejný případ, neustále něco rozdělané, tu klubko, tam háček, jinde papír s jakýmsi popisem ani nevím na co. Takže přeji hodně úspěchů v dokončování a taky blogování, jen jsem se nedopátrala jména?
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. ... to mě opravdu, ale opravdu těší, že je nás víc :-), jinak se jmenuji Karolína- Kája

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).