Seznam blogů

28. října 2014

Osvěžující koupel s rozmarýnem...

...konečně proběhla. Když už byli všichni zabezpečeni a nejmladší členka spala, vydala jsem se s lahvičkou tekutiny, fotoaparátem a ještě horkým zázvorovým sirupem prohřát kosti do vany. Moc jsem toho nestihla zjistit, protože stejný nápad dostal i náš klouček a došel rovnou i se svačinkou. Pěkně jsme si popovídali a kdyby mi neřekl, že  obarvená voda voní a je teplá, tak já toho moc v záplavě otázek nepostřehla :-)))))))))))) .

 ...horký zázvorový sirup ještě z loňské zásoby :-), pár lístků rozmarýnu, kousek celé skořice a kytička badyánu




 ... je vykoupáno i posvačíno :-(



Tělové mléko do osvěžující koupele s rozmarýnem.
suroviny:
hrst   rozmarýnových listů
50ml   smetany
100ml   mléka
2   žloutky
2ČL   medu
2ČL   dětského šamponu
1PL   vodky

... nasekané lístky rozmarýnu nasypeme do smetany a mléka a necháme 10min. povařit a pak odstraníme listy. Do tekutiny zamícháme žloutky, med, šampon a vodku. Množství je cca na 3koupele, trvanlivost týden.
Pleťové mléko s jemnou vůní dodá pokožce hladkou a hedvábně jemnou pleť.


..a že se mu u nás daří .-)))... na jaře krásně rozkvetl. Mám celkem 3kousky a všechny kvetly a poměrně dlouho. Po špatných zkušenostech ze supermarketů, kde byly ulité a odešly, jsem koupila v klasickém zahradnictví. Na pěstování nenáročná rostlinka, chce sluníčko a málo vody. Ve skleníku mám pár sazeniček ze semínek, ale nechám přezimovat raději tam a na jaře půjdou do zahrady a jako dárečky :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).