Seznam blogů

6. října 2014

Zavařeniny...

...konečně oštítkováno :-)
Polepila jsem všechny sklenice, ale ozdobila jen část do vánočních balíčků pro dobré přátele a paní učitelky.




... meruňková marmeláda
... rybízová marmeláda
... rybíz alá brusinky
... pečený čaj z černé jeřabiny a červeného rybízu
... likér z černé jeřabiny
... sirup meduňka s mátou
... kandovaná jeřabina


Vždy mám na všechno hafo času a nestíhám. Každou zimu si nadávám, že jsem měla udělat (vyzkoušet) více. Než se rozkoukám, už nejsou suroviny. Roční období nepočká a ptáci teprve ne...JE TO BOJ !!!. Arónie "černé jeřabiny" bylo i letos opravdu hodně, ale boj jsem nevedla sama se sebou, ale s ptáky - kdo dřív přijde, ten víc urve :-) - a já tentokrát nachystaná a jeřabiny stále nezralé. Letos ovoce zrálo déle a asi bylo málo sluníčka, protože ani švestky nebyly sladké a padaly plesnivé.






2 komentáře:

  1. No pane jo .... až se zima zeptá, bude koukat na pilnou hospodyňku:-))) To u nás může koukat jen do mrazáku:-D

    OdpovědětVymazat
  2. :-))))))))))))))))))))))))))). Pilná hospodyňka, to se hezky čte, ale zase tak moc toho není a kdyby nedojela hospodyňka-mamka s narvanýma přepravkama domácích zavařenin, do bramborového salátu bych asi dávala mer.marmeládu místo okurek :-))))))))))))))))))))))))))).

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).