Seznam blogů

20. října 2014

Když je hodně vajec...

...dělám těstoviny do polívky.
Všechny moc zdravím po krásném víkendu. Trochu jsme se namlsali sluníčka  a už je tu zase déšť a ponuro...vyloženě počasí pod peřinu :))).

Sešlo se mi hodně vajec, čas a nálada, tak jsem se pustila do těstovin, když jsou ještě domácí vajíčka (od stařečků ze vsi). Běžně dělávám klasické nudle, ale loni jsem na trzích koupila malá vykrajovátka a oživila jsem vývary jablíčky, hruškami, zajíčkem a na Vánoce o stromeček a kapříka :)))). Děti si takových drobností všímají a já mám radost, že si u nás zavádíme nějaké drobné vlastní zvyky, na které budou moct vzpomínat :-))))))))))))))))))))))))).








2 komentáře:

  1. Pane jo.... nudle jako stromečky a ovoce mě ještě nenapadly .... bezva nápad!

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že už mám hotovo, byla to krásná celovečerní práce :-))))... příští rok opět se stromečkem a s rybičkou... rok bude asi tak akorát než se vzpamatuji z toho nekonečného příběhu :-)))))))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).