Seznam blogů

8. října 2014

Vlna a co s ní...

4. ročník výstavy  se bude konat 15. listopadu 2014 opět na Toulcově Dvoře.



Loni jsem s kamarádkou navštívila tuto výstavu. Jde o prodejní výstavu hotových výrobků, ale také kolovrátků, vlny nebo samotného rouna vhodného třeba i k filcování . Můžete skočit o pár metrů dál a necháte si upříst vlnu k pletení, takže určitě bez peněz nechodit :-)))))))))))), nebo naopak peníze nechat doma, nic neutratíte a nebudete si trhat vlasy na hlavě, že jste nakoupené poklady nedovezli domů :-).
 Zde pár fotek z třetího ročníku.
 





Všichni jsou moc příjemní a zapálení pro to co dělají. Můžete se poradit nebo si jen popovídat o svém koníčku - samozřejmě vlně :-)))))))). Samotný Toulcův Dvůr je vhodné místo pro rodiny s dětmi, kde mají hospodářská zvířata. V místě je i jídelna, kde myslí na děti. 
Loni jsem si to moc užila a až na svou hloupost, kdy jsem nechala zakoupenou vlnu na lavičce, to bylo moc fajn. Dlouho jsem vybírala tu pravou vlnu a rozhodování to bylo nekonečné - cena za klubíčko se pohybovala v několika stokorunách, takže když jsem vybrala barvu, řešila jsem jestli bude stačit jedno nebo dvě klubka. Koupíte i levnější, ale bylo to pro drahou polovičku a chtěla jsem opravdu příjemný materiál. Hotový produkt měl být dárek a zároveň nutnost. U nás (v ČR) není lehké nakupovat na větší lidi a když máte velké ruce a dlouhé prsty musíte prostě mrznout. Možná neznáme ty správné obchhody - jj, šlo o rukavice :-)))))))))).  Kdyby někdo měl zkušenost, moc prosím o kontakt na prodejnu nebo značku :-))))....DĚKUJI ZA PŘÍPADNÉ REAKCE.
Rukavice jsem upletla z nějaké směsi co u nás měli ve švadlence a radovala jsem se jen z dokončení. Když už člověk investuje čas do ruční práce, mělo by jít i o kvalitní materiál, aby to mělo smysl...
















2 komentáře:

  1. Pááni .... to je šikovných ručiček:-)

    OdpovědětVymazat
  2. jjj, letos opět vyrážíme s kamarádkou dělat davy :-))))))))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).