Seznam blogů

22. června 2016

Tady by se Kuky...

Zdravím!





... rychle zabydlel.

Ve vzduchu už jsou cítit prázdniny a my začínáme polevovat v režimu. Chodíme domů čím dál později, spíme čím dál méně a samozřejmě se nám ráno nechce z postele :-). 


Včera jsme se společně shodli, že vyrazíme do lese. Zrovna bylo po dešti, klubalo se slunko, teplem se pářil les a rostly houby :-).






Je to pořádný blázinec. Normálně chodíme s košíkem na houby a současně s košíkem na bezinky, ale včera jsme si donesli houby a květ bezu na smažení.

Přeji super léto, Kája,




2 komentáře:

  1. Dobrý den, už dlouho mě žádný blog tak "nedostal" jako ten Váš. Objevila jsem ho náhodou a byla jsem lapena. Bylo s Vámi krásně. Těším se na další příspěvky a přeji krásné letní dny, HanaL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Haničko :-), jsem strašně moc ráda za tento komentář. Každá reakce vždycky potěší , to mi věřte - ve většině jde o komentáře lidiček (pravidelných čtenářů - členů), které "znám", když tedy napíše někdo jako Vy(anonym), jsem o to šťastnější, že za čísly shlédnutí (které vidím jen já - majitelka blogu), jsou lidičky, které jsem zaujala a nejde jen o zbloudilé, kteří už nemají v plánu se vracet.
      Moc děkuji, že jste o sobě dala vědět, je to příjemný pocit. Přeji krásné léto, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).