Seznam blogů

4. června 2016

Balkónová sezóna...

Zdravím milé blogerky a děkuji Vám za komentáře k předchozímu příspěvku!




... konečně zahájena :-))).


Minulý týden jsem se zmínila o novém posezení na balkón, ale seznam důležitých prací byl dlouhý a gauč až na samém konci. Jenže... venku se začaly honit mraky, pak i bouřit a po dvou hodinách se přidal vydatný déšť.
Děti byly s dědouškama ve Vlčnově na Jízdě králů a najednou jsme neměli co dělat. Navrhla jsem gauč :-))))))))))))))))))))). V neděli byl hotový a ještě jsme zvládli jednu vrstvu nátěru. V týdnu jsem nakoupila látky, vyprala a celá natěšená si včera večer nachystala šicí stroj. To by nebylo normální, kdyby něco nebylo špatně. Ve švadlence mi prodali menší jezdec než byl nekonečný zip, strávila jsem celkem slušnou dobu tím, než jsem přišla na to, že zip nenavleču.







Nikdy se mi moc nedařilo pěstovat na balkóně bylinky, jsem zvědavá jestli letošní rok bude lepší. Vysela jsem ještě pár semínek, ostatní bylinky se drží zuby nehty. Založila jsem i takovou malou přenosnou bylinkovou zahrádku :-))). Až zprovozním pergolu, což mám taky někde v seznamu, bude se hodit. 







Mějte příjemnou neděli, Kája.

16 komentářů:

  1. Moc pěkné posezení.....Radost posedět i pohledět :-) Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), jsem ráda, že se nám to podařilo, Kája.

      Vymazat
  2. Lakave posezeni, hezke doplnky, moc prijemne:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), bez těch "zbytečných (jak říká manžel)" doplňků to prostě nejde :-))))))))))))). Děkuji za milou návštěvu, Kája.

      Vymazat
  3. Nádhera, radost pohledět. A k tomu ty dekorace, máš to tam vymazlené. Užívejte si to tam! Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Ivanko, já si to opravdu užívám. Jak jen to jde, hned se zabydlíme a máme neustále dokořán otevřené balkonovky. Balkón bereme jako součát obýváku-kuchyně a i děti si tam chodí sami pohrát, kreslit, nebo jen tak poválet. Krásné dny, Kája.

      Vymazat
  4. Krásné posezení :o)
    Hezké dny přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Tie vareškové popisky na bylinky, to sa mi veľmi páči. Posedenie na balkón sa veľmi podarilo. Príjemné posedenie prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), doufám, že tam brzo nebudou jen ty vařečky :)))))). Příjemné dny, Kaja.

      Vymazat
  6. Ahoj Kájo. Dnes jsem náhodou narazila na Tvůj blog. Projela jsem Ti ho...bez Tvého svolení...celý a musím říct, že jsem se nechala unést =o). Je to krása uvnitř i venku. Pokud by Ti to nevadilo, ráda bych zašla pravidelně. Ivana z Prahy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Ivanko, každý tu je srdečně vítán. Není nic milejšího, než další čtenář, kterého něco oslovilí či zaujme. Posílám pozdravy do Prahy, Kája.

      Vymazat
  7. Krásné posezení, tam by se mi taky líbilo. A ty vařečky jsou super! (já nevím, kde co mám - prima nápad)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), já ty vařečky nepotřebuju, už poznám po vzhledu, vůni... při té trošce bylinek co mám, to není nic tak světoborného, ale hodně věcí dělám pro oko a v tomto případě i pro lidičky co se k nám dojedou ubytovat a mají možnost si urthnout na co mají chuť. Děkuji za návštěvu, Kája.

      Vymazat
  8. Teda to je ale krááásný gauč, vy máte šikovného manžela.Můj muž sice taky pracuje se dřevem, ale postel si budud muset zadat někde jinde. Mějte vlídné dny, váš blog je pohlazením. Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Aničko :-), tak tohle mu určitě vyřídím, bude moc rád. My to se dřevem zase tak moc neumíme, ale každou prací se učíme a jsme o kousek dál. Já navrhuju, manžel promyslí výrobu a pak společně realizujeme. Přeji pohodový víkend, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).