Seznam blogů

15. listopadu 2016

Naprostá spokojenost a blažený úsměv...

Krásný večer!



... teď na tváři mám. V minulém týdnu jsme komplet zazimovali skoro hektar pozemku a já mám teď pocit, že vše ostatní je sranda. 

... byla jsem s Baru v Ikei a ta uchopila polštář a že ho nepustí (naše zvířátkomilka) a ten co jsme chtěla já na domeček, měli vyprodáný



Naše  nové povlaky na polštáře a Baru cíchy, které jsme zmiňovala a hrneček dovezený z pracovní návštěvy Prahy, který je podobného dekoru... to jsem zjistila později :-), takže si teď do něj dělám ráda čaj na dobrou noc :-).
Letos jsem myslela, a dokonce už se o tom u nás i mluvilo, jak se všude vymaluje a provedou nějaké změny a opravy po těch dvou likvidátorech, ale na prvním místě je teď domeček. 
Doufala jsem alespoň v naší malou ložnici, kde mám stále postýlku a slouží jako uložiště části ložního prádla z domečku, kde je už je skříň plná. Že se vymalujou Baru červené rtíky, když natrefila na rtěnku a na šťávičku rozmázlí komáři, někde i s komárem, když už manželovi přetekla trpělivost



Na naší chaloupku přišel čas až teď, takže peru, impregnuju, rovnám, třídím, drbu okna, dveře, balkónovky, spáry a stále mě to baví :-)))... prostě přípravy jako všude jinde. Jde mi to celkem od ruky, až sama koukám, co se dá za dva dny zvládnout, k tomu pravidelný úklid na domečku, praní a žehlení cích...(už jsem se zmínila o pomocníkovi na domečku - mandlu? zatím je v šíleném místě, takže ještě nepoužitelný, někdy snad zprovozníme), ale když můžu dělat vše v teplíčku za jakéhokoliv počasí, je to příjemné :-).


... druhé hrabání

 Plány mám velké, ale nedělám si z toho bojovku, hlavně to musí bavit a tak nevím, jak dlouho mi to vydrží :-))).
Děti už se těší na pečení cukroví a na všechny ty blbinky kolem, tak si na vše musíme udělat čas, sepsat suroviny a hlavně si to užít.




Z DOMEČKU:
Z místností se stal jeden velký prostor.

... kuk vlevo

... kuk vpravo

Na domečku jsou nová okna a děti se pustily do rozebírání parket lepených na asfaltu. Vyhazovat je nebudeme, ale až bude někdy čas, pustím se do jejich broušení a použijeme asi za 100let na perníkovce. O víkendu se bude překládat část střechy, kde při foukání zatýká a nikdo neví kde a to už si chlapi mysleli, že tuhle část udělali dobře, takže bude drahá polovička se švagrem zase na střeše a já na nervy, pak následuje zateplení.

Tak a já si jdu dnes dopřát vanu s čerstvým vaječným koňakem, který šetříme, protože nejsou vejce :-))) a kout plány na další dny.



Mějte se moc fajn, Kája.



PS: Když jsme u těch plánů, poprosila bych Vás o radu ohledně diáře. S klasickým pevnými už si nevystačím, což nebyl nikdy velký problém, protože jsem si více pamatovala a do školy jsme toho moc nešili a do školky jsme nechodili. Potřebuji více místa na poznámky, a především DATOVANÝ ČESKY, samozřejmě inteligetní rozměr menší A5, aby se mi do tašky věšla flaška s pitíčkem, nákupní taška, deštník.. nemusím asi více rozvádět.
 U nás k vidění není vůbec nic, což chápu a tak brouzdám s většíma pauzama už skoro 3 měsíce po netu a nemůžu si vybrat. Letos už si o něj napíšu Ježíškovi s dětma, ale musím vědět jaký. Někde mají skladem s náplní rok 2016, jinde bez, ale zase je nemají skladem a jen tak vyhodit 300,- za náplň, k tomu se někde nedozvím, jestli je cizojazyčná a dohledávám na youtube.com, kde se mladé slečky chlubí svojí "pohádkovou" verzí, plnou samolepek a kde se to hemží poznámkama - i love you, cafe atd... :-)))))))))))) a já v té pohádce hledám nějaké datum, jméno atd... a už mě to nebaví.
Moc děkuji za rady.



12 komentářů:

  1. Jste moc moc pilní, tohle si vůbec nedovedu představit. Ale důležitá je radost z dělání i z výsledku, tak ať to jde stále od ruky. Měj se moc hezky D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Danko, když na nás vleze nedělák, tak neděláme :-). Příjemný den volna, Kája.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, Kájo, makáte naplno, to teda jo! A ty úžasné textilie naskládané v pelíšku vypadají náhodou moooc dobře:-). Obdivuju energii a zápal, na mě padl klasický podzimní útlum, všude na mě kouká práce, a nějak ji nemůžu zdolat...
    Jestli můžu doporučit diář, tak nejkrásnější je podle mě diář Koloběh, letos i v A5 verzi, tak snad i s dostatkem místa: http://www.naparezu.cz/diare-kolobeh/61-diar-kolobeh-a5-2017.html
    Krásné dny!
    P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), já jsem taky docela v útlumu jak není světlo, asi valím na fotosyntézu :-), chodíme docela brzo spát.
      Takhle to v postýlce vypadá dobře, když nedojde manžel a nezačne mi pomáhat :-))). No a pelíšek je u nás směsice, ale naštěstí máme světlejší cíchy, až na Tomču, tak to tolik netluče :-).
      Za odkaz na diář moc děkuju, já jsem na něj shodou okolností v minulém týdnu natrefila a jsem unešená kresbama a tím rozměrem, kam by se toho vešlo víc.
      Pohodové dny, Kája.

      Vymazat
  4. Obdiv výkonnodti, opravdu!
    Jste úžasní, a vkusní:)

    Diář mám TD Diář, ale je dost drahý, i náplně na další roky... sama zvažuju, jestli je mám dokoupit, nebo ne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, pak to na nás dolehne a nebudeme nic dělat :-))). Dokud je chuť a síla, tak se snažíme.
      Na diář TD jsem při hledání taky natrefila. Rozměrem a českým datováním by se mi líbil a i některé jiné listy k vytištění nebudou k zahození. Děkuji moc, jsem ráda, že je v oběhu. Náplně nejsou zrovna levné, ale co jsem tak koukala po diářích, cena je dost podobná.
      Jak už opadává eufórie, přestává mě bavit zjišťovat pro a proti a rozhodování odkládám, měla bych to rozseknout :-).
      Pohodové dny, Kája.

      Vymazat
  5. Parada, tolik prace a ono to porad bavi:-), a vase psotel k odpocinku aak, hend bych do ni zalezla marodim, ale musim byt funkcni pro deti:-(. At jde prace na domecku sama:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, to je nepříjemné. Mám pocit, že děti tyhle situace nějak vycítí a jsou takový klidnější, nebo možná jak je člověk KO, tak mu je jedno, co se kolem něj děje :-))).
      Přeji hodně odpočinku a rychlé uzdravení, Kája.

      Vymazat
  6. Asi jdu s křížkem po funuse, ale zajímavý je i tento diář: http://lindanollova.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).