Seznam blogů

21. prosince 2014

Pro milovníky opeřenců....

... a silné povahy :-))))).
V pátek jsme si dovezli kuřata a krůtu. Bereme od známého a opravdu se to s kupovaným nedá porovnat. Od té doby se u nás dělají i drůbeží vývary a nikdo neremcá, že není hovězí:-)))), protože drůbeží tak divně štípal, ale nedovedu to popsat. 
U nás se vaří každý den, když není výjimečná situace a tak si děláme dostatečnou zásobu na delší dobu, abychom nemuseli chodit do obchodu. Sníme opravdu vše a vyhazujeme jen úplně oholené kosti. Kdybychom měli nějaké zvířátko, ráda bych mu dopřála, ale takhle mi je líto každého gramu :-)))))))))))))))))))))))))))))).


Konečně došlo i na paštiku. Dlouho jsem se na ní chytala, ale na nové věci potřebuji nějak víc klidu, času a nálady, proto na ní došlo až teď. Tymián mám ve skleníku, takže mi nechybělo vůbec nic, jen recept a tak jsem sáhla po kuchařce Deník Dity P. a pustila se do paštiky. Je to tak snadné, že už se těším na nové varianty, třeba s mandlema :-)... tedy až zase pojedeme pro drůbeží a sejde se hodně jater.


 Snídaně byla víc než jasná, k paštice jsem vyndala Rybíz alá brusinky :-). Děti nechtěly, ty věděly z čeho jsem vyráběla, takže až příště nebo možná zítra.


  ...14ti kilovou krůtu jsem po hodině přeprala a byla jsem ráda, že je hotovo :-)

Kuřecí skelety včetně křidýlek dávám do mrazáku na vývar, ale krůtí vývar rovnou dělávám kvůli místu. Na skeletech a krku je hodně masa, proto druhý den dělávám rizoto a polívku. Zbylý, vychladlý vývar liju do krabic od mlíka s igelitovým pytlíkem, kvůli uskladnění(třeba někdo ocení :-))))).
Protože jsem vyhrabala starý nepoužívaný šunkovar, chystám se konečně na krůtí šunku, jestli teda bude čas, nálada a klid :-))))).



2 komentáře:

  1. To jsi si zase zamakala ale kdyz to konecne dilo je potom tak dobre tak to dela radost .Ta rada s pytliky do kartonu na vyvar je opravdu dobra.Preji vam vsem vesele Vanoce a Stastny Novy Rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... no právě :-))))
      ...děkuji za návštěvu a přeji ŠŤASTNÉ A VESELÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).