Seznam blogů

1. prosince 2014

1.prosince a...

... je to tady :-).
Zdravím všechny blogerky po 1.adventní neděli. I u nás hořela svíčka a chvilku se rozjímalo, ale jinak se pracovalo a tvořilo. No, pracovala jen drahá polovička, děti byly s dědouškama na rozsvěcení stromu v Jindřichově Hradci a u nás se lakovala podlaha a já tvořila.
Zlikvidovala jsem muškáty, ač ještě kvetly a vlastně už veškerou tu venkovní parádu, kterou vyndáme zase až na jaře. Nastříhala jsem na zahradě mraky větviček (manžel kontroloval pohledem zahradu, jestli tam ještě stojí stromky) a vytvořila pár maskovacích dekorací. 
Došlo na nedávný nákup - kuličkový řetěz a na hvězdy různých materiálů. Šlo to rychle a nemusela jsem u toho nějak moc přemýšlet, náklady v podstatě minimální, což není vůbec marný :-))).
Zde něco málo na ukázku, je to vše na jedno brdo a venku děsná zima, ráda jsem utekla za teplem domů.




 A protože jsem šikovná, tak pro ostatní jako srandu musím zmínit, jak jsem si tavnou pistolí kápla místo na kuličku na prst, ten chtěla hasit pusou a přilepila si tu teplou hmotu na ret...večer jsem si ručníkem puchýř strhla, abych se dorazila do postele :-))).

 
 Jinak v sobotu jsem nechtěla trávit moc času u sporáku a došlo na manželovo a synovo nejoblíbenejší jídlo - nudle s bramborem, smažená cibulka a podmáslí. No, já tuhle ňamku moc nemusím a tak jsem si udělala houbovku, kterou zase nejedí oni - za to jim pěkně smrdí, takže mě syn vyháněl od stolu :-))) a byl to oběd o velkém kompromisu.

Mějte příjemný zbytek dne...

2 komentáře:

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).