Seznam blogů

7. prosince 2014

Krásy zahrady...

... i bez sněhu.
Přeji všem dobré ráno a poklidnou 2.advetní neděli.
Dnes se u nás rozsvítí dvě svíčky, rozezní koledy, rozvoní vanilka... na programu je cukroví... hurááááááááááááááá :-).

Každý den obcházím statky :-))), kontroluji co je potřeba a samozřejmě se cestou kochám.
Venku mžilo a  byly slyšet výstřely. V dálce jsem viděla rychle se pohybující kulatý flek, jak se přibližoval ke vsi (nejspíš divočák) a u lesa tři postavy. Střelba byla slyšet ještě několikrát, ale jestli myslivci něco slovili, to se teprve dozvíme :-))).

 ... nejnavštěvovanější provizorní místo, kde je stále něco zeleného do polívky

... těším se až napadne sníh a jablíčka budou vykukovat ze sněhové čepice








... vycházka skočila :-))))


Mějte se moc fajn- odpočívejte, sportujte, pečte, tvořte, vyrazte na návštěvu, na vycházku, nebo se prostě válejte...........  každému jak je libo, hlavně když Vám bude dobře :-))))

3 komentáře:

  1. No, mám pocit, že se tu někdo rád kochá stejně jako já :-)) Krásné střípky ze zimní zahrady, díky za ně :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer Aničko :-))), kochám se neustále a už jsem došla na kochačku i na vaší zahrádku :-), Kája.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ti přeji krásný adventní čas. Pěkné fotečky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).