Seznam blogů

4. dubna 2018

Poslední měsíce


Všechny Vás moc zdravím.





 Všechny komentáře jsem přečetla a také za ně moc děkuji, bohužel  pokud nejde přímo o dotaz, tak jsem nereagovala.
Snad to nebudete brát jako nezdvořilost a odpustíte mi to.

Vůbec nemám čas na blog ani na ty své oblíbené, vše jen pročítám v rychlosti a jen aktuálně v daný okamžik, zpětně už to asi vůbec nemám šanci dát. 


Nevím jak Vy, ale my stále marodíme. Prosinec a leden jsem byla v práci asi 8 dní. Marodili jsme kompletně, únor a březen už je o něco lepší, to už se v nemocech střídáme a do týdne je dobře. 
Popravdě, jediné co nám chybí v seznamu nemocí pro letošní rok, je nějaká střevka.
Jen tak v rychlosti - prodělali jsme nějaké virózy, spálovou angínu, kašle s rýmou, zanícené plíce, poctivou chřipku, kdy měl manžel 8 dní přes 39 a další 14 dní se z toho léčil.
Dohánění práce, domácnost, úklid na domečku po hostech, učivo, teď už i práce na zahradách... tak to jsou teď priority na prvních místech a blog se mi tam zatím nevejde.


Včera telefon ze školy, abychom si dojeli pro Tomču, že má teplotu a bolí ho ucho, takže ještě tedy zánět středního ucha. Včera odpoledne píchnuto, dnes opět doma. 
Kolem oběda jsme si s manželem podrželi dveře v práci a já místo poklizení usnula na gauči :-))), ale 
odpoledne zase práce na domečku.



ALE
venku je konečně jaro a nádherně. My o víkendu udělali velký kus práce na druhém domečku "perníkovce" a opekli první špekáček :-))).
Baru už se nemohla dočkat a při prvním soustu z ní vypadlo, že tohle vyloženě potřebovala :-))).


Na letošní rok jsme měli velké plány... pokračovat na renovaci bydlení doma, Tomčovi udělat postel, dětem do domečku kuchyňku a v závěru jsme ráda, že na domečku proběhl jarní úklid.

Mějte pohodové dny plné sluníčka,
Kája.




PS: Pokud by si někdo chtěl vyzkoušet vosk na vajíčka, ráda napíšu jak na to.
Nechci sem psát postupy na věci, které najdete na každém druhém blogu a dělat z toho objev, jako třeba o barvení vajec ve slupkách cibule, ale pokud opravdu někdo neví jak na to a chtěl by vyzkoušet, ráda udělám příspěvek.






10 komentářů:

  1. Jsem ráda, že jsi tady. Sice jen profrčíš závratnou rychlostí, ale i tak jsi inspirací!

    OdpovědětVymazat
  2. Kájo, vajíčka jsou nádherná! Moc prosím o postup! Krásné jarní dny přeji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělám si čas a vložím i s fotodokumentací, Kája.

      Vymazat
  3. Dobrý den,
    budu ráda když napíšte postup, moc bych se chtěla naučit, díky. Míša

    OdpovědětVymazat
  4. Kájo, přeji brzké uzdravení! Za návod se také přimlouvám, zaujala mě ta lžíce. Do dalších Velikonoc je ale času dost... Přeji krásné jaro bez bacilů. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ve spěchu jsem zapomněla tvoje kraslice pochválit. Máš je moc pěkné. :-)

      Vymazat
    2. :-)))))), jjj, ta je důležitá, Kája.

      Vymazat
  5. Kajo, mate tedy za sebou tu horsi cast roku a myslim, ze byste meli mit vybrano na roky dopredu. Telo si jasne reklo o relax, i kdyz tedy dost razantne. Taky musite nekdy odpocivat!!!! Verim, ze slunicko doda energii a zazene i ten posledni bacil. Drzte se. Mimochodem, vajicka luxusni!!! M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).