Seznam blogů

17. dubna 2017

Velikonoční výzdoba...

... byla velmi skromná, doma nulová.



Na stůl jsem dala dlažku co zbyla z obkladu v kuchyni. Podlepila jsem ji filcovými polštářky na nábytek, aby jsme nepoškrábali stůl.


Nebýt dětí a jejich výtvorů ze školy a školky, doma nic nemáme. Domeček nás natolik zaměstnal, že mi na výzdobu doma nezbyl žádný čas, když pak manžel vymyslel výlet, přestala jsem řešit i pečení. Mazanecové těsto i těsto na beránka si děláváme běžně během roku v podobě vánočky a bábovky, ale beránka asi budu muset upéct dětem, aby o něco nepřišly. Byla po něm na výlete sháňka a, Baru chtěla i barvit vajíčka a asi ještě ani teď nepochopila, že už je vše za námi. 
Teď mě čeká poklízení domečku, bytu, auta, praní cích a prádla, ale docela mě ty 3dny dělání něčeho jiného nakoply.  

Dnes už opravdu končím :-), 
Kája.

6 komentářů:

  1. Ta krásná obkladačka na (krásném) stole mě dostala! Bezva nápad! Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kachlicky jsou uzasne. HLavne ze jste si volno uzili po svem, byt treba bez zdobeni:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Kájo, hlavně, že jste si dny volna užili v pohodě. Za každou cenu stresovat jen proto, že se to tak dělá, nemá smysl. Já vám docela závidím to zařizování domečku pro hosty, tam se musí člověk (kutil a tvořivec) teprve vyřádit! I když to stojí nemalé úsilí a peníze, ale ten pocit z dobře odvedené práce musí být k nezaplacení! Přeji, ať se vám to vrátí od hostů v dobrém zpátky, já bych byla blahem bez sebe... a třeba ještě budu, pokud mi napíšeš, ve kterém koutě naší vlasti domeček stojí a já budu vybírat krásné zázemí pro letní výletování s dětmi :-) Pa A.

    OdpovědětVymazat
  4. Po takovém maratónu prací na domečku se vůbec nedivím, ale i tak to působí moc hezky, jarně a velikonočně. Krásné dny Kájo, D.

    OdpovědětVymazat
  5. Kájo i tak jsi jarně nazdobila.
    Líbí se mi tvůj nápad s kachličkou.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Kájo, smekám před Vámi! Vůbec nechápu, kde berete energii a sílu na udržování dvou domečků a ještě přispívat na blog...je to obdivuhodné, vy snad musíte být super žena:-))!Máte to překráááásné, opravdu před Vámi smekám s jakým citem a lehkostí jste se s interiérem vypořádala. Můžu se prosím zeptat, kde je možné získat nějaký kontakt na Vaše ubytování a kde jste pořídila ty krásné kostkované deky s třásněmi, které máte přehozené přes postele? Moc díky za info a budu se těšit na další příspěvky ;-)Mějte se prima Markéta

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).