Seznam blogů

9. července 2015

Pár fotek...

Příjemné odpoledne přeji!


... co jsem na blog nevložila. 

Doma už je přijatelná teplota, nám otrnulo a začínáme se těšit na slušnější počasí :-)))). Déšť byl opravdu potřeba, hlavně v přírodě. Jak začnu vytahovat ze sudu utonulé ptáky, je zle. Už se zase chystám trochu na zahradničení, které jsem teď celkem delší dobu zanedbávala a začíná to být dost znát.
Připravuji se na další sirup, džem z jahod a mé oblíbené každoroční  - vaření a zavařování na dovolenou.













... opět jsem neodolala a mám ho doma

... bršlice udělá mnoho parády, ale pro své aroma se snese jen na balkóně :-)))



Venku slušně zapršelo, teplota se pohybuje kolem 14°C a zdá se, že vyleze ještě sluníčko.

Děkuji všem za návštěvu a komentáře. Né vždy na každý odpovím... není to tím, že bych je přehlížela, nečetla, je tomu naopak. Z každého mám velkou radost a jsem nadšená, jen někdy hledám těžce slova a chtěla bych být originální... takže opět neoriginálně, ale upřimně ... D Ě K U J I!!!!

Mějte se, Kája.

1 komentář:

  1. Opět další číslo Kreativu od Praktické ženy. A opět mi mé lakomé hanácké geny zakázaly, abych ho vložila do košíku. Máš dost inspirací na netu-řekly mi. A zadarmo!!!! Ach jo.... :-( Škudlilové to mají těžký.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).