Seznam blogů

20. července 2015

Minulý týden...

Krásný parný den!


... byl celkem hektický. Po hostech na domečku přišlo velké praní a následné uvedení domečku do původního stavu. Zajeli jsme si také pro několik desítek kilo čerstvě vytočeného lesního medu a k tomu jedno žihadlo v mém nose.



 Navařila, zavařila a na záhoncích na domečku jsem osázela volná pole po hrášku další várkou kedluben, růžičkovou kapustou, naťovým celerem, pórkem a zasela šnytlík z právě odkvetlého šnytlíku (ze záhonku co mám doma na zahradě, neb z kupovaných mi na jaře nevzešla ani nítěnka). Načechrala skleník a udělala pár fotek, abych se mohla pochlubit, že :-))))))))).


... novozélandský špenát nežene do květu a jen se uřezává - zde informace


Na domeček se nám naučil chodit malý ušák. Sedím ráno na balkóně a koukám, jak si tam tak přežvykuje a mizí v něm moje kytky. Nedávno jsme ho načapali v záhonku a děti okamžitě začaly sklízet kedlubny :-)))))))))))), aby nám nějaké ještě zůstaly.


Netušíte někdo, co dělám špatně? Loni i letos mi na jaře nádherně hustě vzešel kopr, ale pak najednou začne žloutnout a uvadat, až úplně odejde. V řádcích mám vyjednoceno jen pár stonků.




... na paprikách už mám tradičně nějaké brebery, doufám, že nějaká paprika dozraje, jinak příští rok už papriky dávat nebudu 
















Mějte příjemný zbytek dne, Kája.




2 komentáře:

  1. Krásný pohled na zeleninku k nakousnutí :-) A s koprem mám letos podobný problém... Hezké dny A.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný pohled na tvou zahrádku. Je to nádhera.
    S koprem mám už dva roky stejný problém. Letos nemám kadeřavou petrželku. Stará mi úplně zmizela a třikrát jsem vysela novou a buď nevzešla a když jo, tak ji sežrali mravenci.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).