Seznam blogů

5. listopadu 2014

Peřinky pro panenky...

... pod stromeček.
Zdravím všechny blogerky a přeji příjemný den. U nás dnes slunečno s fičákem. 
S hrnkem kávy pozoruji z okna poslední kousky javorových lupenů, padavek a nádherně červeného brslenu a říkám si: "jak dlouho se ještě tahle barevná paráda udrží " ? :-))))))))))))
V posledním příspěvku jsem se zmínila o 1.adventní neděli a chytl mě nerv. Já taková brzda bych ráda pro Barunku nějakou výbavičku  na panenky a ještě jsem nezačala a materiál už mám delší dobu. Vždy jsem si říkala, že tohle je jedna z věcí na kterou se těším, kdybych  měla holčičku. Stavění garáží, kopečků a mávání letadlem ve vzduchu bylo pěkné, ale prostě to nebylo ono :-)))). 
Sama jsem si jako malá ručně šila a pletla na panenky. Byla jsem ráda za každý kousek látky nebo vlny od mamky. Ještě kolem třinácti jsem jezdila za kamarádkou na kole, která trávila prázdniny u babičky na starém mlýně, abychom si sedly na deku a rozložily si tu nádheru a vzájemně si pochválily výtvory :-))))))))).

.... Včera jsem ušila vnitřky a také povlaky do postýlky a budu našívat aplikace hvězdičky. Moc nemám ráda růžovou, ale pro Barunku je to ta nejdůležitější barva - doufám, že nebude zklamaná. Chystám se ještě na pletený přehoz - deku a tam vpasuji šeříkovou barvičku.

... bavlněné hvězdičky mám už naháčkované :-))))
... vždy když jedeme nějakou delší cestu a děti spí, mám v kabelce háček a šmodrchám něco u čeho nemusím moc přemýšlet a můžu pozorovat dění a hučet do manžela, protože to je jediná možnost, kdy nemá kam utéct a musí jen poslouchat :-))))))))))))))))



... na dečku, bačkůrky atd... jsem vybrala 100% Acryl, už kvůli lehkosti, měkkosti a údržbě - tuto vlnu mám odzkoušenou - nežmolkuje, je příjemná a barvičky krásné

... látka je z Ikei za 69,- prostěradlo ve výprodeji :-))), vzala jsem jich hned několik, protože na polštáře a jiné se může hodit vždycky

Večer pokračování, nemám ještě ani vybraný vzorek a nejsem rozhodnutá jestli bude deka pletená nebo háčkovaná :-).
Přeji všem příjemný den :-)))).










2 komentáře:

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).