Seznam blogů

3. listopadu 2014

Dokončené muchomůrky...

... zápichy jako vánoční dekorace.
Zdravím všechny blogerky a přeji příjemný vstup do nového týdne. 
Víkend byl nádherný a u nás jak jinak než pracovní - práce na zahradě se nedá odložit. Za chvilku tu bude zima - už se "těším", konečně mozek vypne od všech těch prací co musí a co by se ještě mělo a bude čas na ruční práce a na zahradu vyrazíme pouze za zábavou...no, vlastně jsem zapomněla na sníh, musí se odhazovat, ale trochu pohybu neuškodí .-))))

 Dokončené zápichy, které mě zaujaly loni na Pinterestu (myslím :-).



... původně měly být bavlněné, ale u nás ve švadlence neměli vůbec nic a tak jsem vzala nějakou směs bavlny a umělotiny - myslím, že to bude i lepší pro následnou údžbu









...a že jich letos bylo v lese :-))))))))))))))))))))))))))

Včera jsem studovala diář a jestli správně počítám, tak poslední neděle v listopadu je zároveň 1. adventní nedělí. Pomalu abych začala vyrábět adventní kalendář, protože já jsem brzda a než se rozkoukám, budu koukat, že stále nic nemám :-)))).

3 komentáře:

  1. Dobrý den, dnes jsem objevila váš blog a máte nového návštěvníka.A hned bych chtěla poprosit jestli nevyštracháte návod na muchomůrky? Hned bych si je udělala na zimu. Díky moc. Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), moc ráda bych vložila nějaký návod, ale neháčkovala jsem podle návodu, jen jsem tak s citem uzavíra kloboučky. Letos se na ně opět chystám, mohla bych nějaký návod vyhotovit, ale hned to nebude.
      Hezké léto, Kája.

      Vymazat
  2. Dobrý den, dnes jsem objevila váš blog a máte nového návštěvníka.A hned bych chtěla poprosit jestli nevyštracháte návod na muchomůrky? Hned bych si je udělala na zimu. Díky moc. Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).