Seznam blogů

12. prosince 2016

12.prosince - ŘETĚZ ZE ŠIŠEK


 


Nám už v bytě voní stromeček a já jsem konečně vyrobila řetěz ze šišek, který jsem obdivovala na jiných blozích.

Příjemné mrazivé dny, Kája.

12 komentářů:

  1. Je moc pekny, ja mam z prirodnich, ala tento bílý vypada bajecne. Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní je!Také se mi řetěz ze šišek moc líbí.Krásné dny přeji.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, šišky jsou úžasně dekorativní. Občas se špatně shání, už na to přišlo víc lidí :-)))), Kája.

      Vymazat
  3. Je krásný :-) Mi se líbí tolik věcí, ale byt je tak malý, nejde mít všechno, ach jo:-) Hezký den D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, my zase máme celej barák a já nemůžu dohledat bednu s výzdobou na okno do kuchyně :-))).
      Hezké dny, Kája.

      Vymazat
  4. Kájo, je parádní, u nás taky už šišky visí, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Marcelko, u nás ještě nevisí :-)))). Já jsem vážně děsná, ale o víkednu už to tu bude svátěčně nazdobené, Kája.

      Vymazat
  5. Je nádherný! Taky se na něj jednou chystám, zatím není šišek tolik aby to stálo za to. Ty co mám poputují na stromek.. Hezký den ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sbírám všudemožně. Mám neustále v tašcě tvě skládací taštičky a jak se někde ocitnu na cestách, protože u nás někaj nevím kam na ně, tak sbírám do zásoby.
      Přeji hezké dny, Kája.

      Vymazat
  6. Takový řetěz by se mi líbil zavěšený v okně! Dost dobrý nápad! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Lucie, ještě nevím kde bude, tedy věděla bych, ale až manžel uvidí hřebíček ve stěně, bude brblat... má rád holobyt :-))).
      Krásné dny, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).