Seznam blogů

8. dubna 2020

Zahradní kuchyně

... letos už ji opravdu i použijeme.



Všechny VÁS po neuvěřitelně dlouhé době moooooc zdravím.




Není to dokonalá práce, ale samouk se nevzdává :-).


Už mažu asi desátou větu a vůbec nevím jak začít. Tak snad jen pro začátek, jsme zdraví a jako všichni přemýslíme o životě a práci. 

 Děkuji Vám za přízeň a komentáře. Vůbec jsme na blog nechodila a vidím, že Vy ano. Brzy se vrátím, snad jen nestraším :-). 

Přeji příjemné slunečné dny a především hodně zdraví,
Kája.





















18 komentářů:

  1. Krásná práce 👏👍, tam se bude vařit, nebo jen tak být... 😉 Přeji pohodové dny bez virů a jiných potvůrek... ☀️D.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná práce! Co bych dala za tak šikovného manžela. :)
    Pěkné dny, Sabi

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, dneska jsem vydechla údivem, že je u vás nový příspěvek !!!! Tak ráda jsem chodila na čumendu...a teď jsem zjistila, že je to už 2 roky !!!! To snad ani není pravda. Tak se zase někdy ukažte a nechte nakouknout hlavně na vaše aktivity, které mne často inspirovaly...Hezký den všem a hodně zdraví....

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer,já jsem tak ráda ,že jste se vrátila.Děkuju,děkujuuu.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  5. Marcela - Nordic Passion08 dubna, 2020 21:33

    Kájo, je to profi a dokonalé a zdravím!!! M.

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé- koukám a vidím! Můj oblíbený blog zase ožil. Jsem moc ráda!
    Taky bych si takovou zahradní kuchyni dala říci :-). Paráda!
    Klidné Velikonoce ve zdraví přeji !
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že zase začínáte psát. Já si myslela, že se vám něco zlého stalo. Uf, raději nato nevzpomínat. Tak vítejte zpět. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  8. Už se moc těším na příspěvky!!! Krásný večer Blanka

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna minulý týden jsem si vzpomněla, že to "Jablko v košíku" už dlouho, předlouho nic nenapsalo ;-) Kájo, to je fajn, že zase občas napíšeš. Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
  10. Kájo,sláááva, že jste se ozvala, to tedy byla doba...... :). Těším se na Vaše příspěvky.

    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).