Seznam blogů

7. října 2015

Poslední večer...


Dobrý večer!



...na mateřské dovolené vypadá stejně jako každý jiný, jen dnes jsem finišovala, abych se i já dostala dříve do postele :-))))))))))))) a vložila tak i "možná" na delší dobu příspěvek.


Odpoledne jsem přestavěla balkón a jeho větší část ponechala prádlu, které teď schne pomaleji a jeden sušák přestává stačit. 
Za sesbíraná jablíčka jsem dostala nemalý obnos, který jsem 3x utratila (říká manžel). Jeden nákup byl v Ikei, kde jsem pořídila dekoraci na domeček a vypůjčila si lucerny na balkón. Druhý nákup byl ve spodním prádle Le Chaton a v jednom mém oblíbeném butiku, ale na tyto nákupy budu muset ještě na jablka :-).


Letos se budu s kvítky těžce loučit, až na petúnie jsou všechny v dobré kondici.



Nevím čím to, ale letos jsem sklidila pouze 4 okrasné dýně :-)))). Loni jsem rozdávala a dokonce i zbytek vyhodila na kompost.


Staré, hrozné křeslo po dědoušcích, které jsem mockrát chtěla vyhodit a teď už druhým rokem straší na balkoně.







Už mám první dárek pod stromeček pro manžela, ale baterie u fotoaparátu se začala hlásit o slovo. Příště možná s vánoční visačkou a vyfocené v celé parádě.

Kdybychom se dlouho neviděly, přeji všem pohodový a klidný podzim. Šetřete se a dopřejte si i nějaký ten odpočinek!!!
Kája

3 komentáře:

  1. Kájo, moc krásné podzimní dekorování. Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Kájo, tak ať ten přechod z rodičovské "dovolené" do pracovního procesu proběhne v co největší pohodě :-) Dekorování balkónu je moc pěkné. Hezký zbytek večera A.

    OdpovědětVymazat
  3. Kájo, obdivuji tvou nádhernou podzimní dekoraci.
    Kytičky ještě krásně kvetou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).