Seznam blogů

16. června 2015

Špenát v listovém těstě...

 Moc zdravím :-).


Recept je tak nějak od oka a nabízí se různé varianty, které se chystám vyzkoušet.


suroviny:  
čerstvý špenát 
listové těsto
jarní cibulka
anglická slanina
dle chuti... sladká smetana a bílý jogurt 
česnek
sůl, pepř
vejce k potření


Na pánvi jsem popustila slaninu. Na tuku ze slaniny jsem lehce osmahla jarní cibulku, česnek a hned po česneku pokrájený špenát (samozřejmě předem opraný a osušený). Asi po dvou minutách jsem přilila trochu sladké smetany a asi 2lžíce bílého jogurtu... chvilinku podusila, pak už jen osolila a opepřila.
Takto připravený špenát jsem pokladla na plát listového těsta a zavinula jako závin, potřela  rozkvrdlaným vejcem a pekla na 220°C, po 5min jsem stáhla troubu na 180°C a závin dopekla (cca 25min). 

Dělala jsem i z obyčejné cibulky, domácího špeku a zakysané smetany... samozřejmě, že to dobře dopadlo :-))).







V polovině srpna se chystám znova sázet :-).


Mějte se, Kája.

2 komentáře:

  1. Takovou dobu mi čas nadovolil návštěvu u tebe a tolik krásných příspěvků.... Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že občas zajdeš. Člověk nemůže být on-line, když nemá čas, o to víc si vážím toho, že si uděláš čas, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).