Seznam blogů

22. ledna 2018

Kvítí v zimě...

Zdravím Vás :-).


Po pletení ponožek jsem sáhla po háčku. 
Nejprve jsem strhla cenovku, posteskla si po svém starém osahaném a po dlouhé době omotala kolem prstu bavlněnou přízi.


Háčkuji kytičky halabala... jak mi to vyjde, jak se mi to libí, různé velikosti.



Hotový výtvor poputuje jako nové osvěžení s jarem na domeček. Snad tento týden dokončím a budu se moct pustit do něčeho nového, když už jsem chytla slinu :-)))).


Mějte pohodové dny, 
Kája.

13 komentářů:

  1. Nádherné kytičky a vůbec celý blog. Ráda k Vám chodím kochat se krásnými výtvory dokonce zrekonstruovaný domeček fotku jsem si dala na plochu PC v práci, takže každý den když otevřu počítač potěší mě ta Vaše nádhera. Moc děkuji a ještě spousty krásných námětů a článků ať se mám každý den nač těšit. Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), uplně jste mě dojala. Říkám to večer manželovi a ten, že bych měla udělat fofrem pořádné fotky. Asi tomu sám nevěří :-))).
      Mooooc díky, tohle je ta nej odměna, Kája.

      Vymazat
    2. Ne já děkuji, že tu jste a má se člověk kam chodit relaxovat. Mě baví spousty věcí, ale bohužel na nic nemám pořádně čas od rána do večera v práci v naší firmě pak povinnosti doma a teprve potom moje zábava. K sobě na blog si ukládám svoje poklady, abych o ně nepřišla jako vždycky když klekne počítač. Váš blog je nádhera nádhera nádhera! Prosím nepřestávejte ať mám čím se potěšit. Krásný den Blanka

      Vymazat
    3. Milá Blanko, Vy mě úplně dostáváte, to je vážně milé.
      S tím časem je to asi úplně všude stejné a musím říct, že i s tou prací to máme podobně. Já mám taky blog na své poklady, abych měla alespoň trochu pocit, že to není jen o samé práci a díky závěru naší dovolené, teď i uložiště většiny fotek, které bych už neměla.
      Ještě jednou moc děkuji a dojdu nakouknout do vašich pokladů, Kája.

      Vymazat
    4. Také moc děkuji a bude mi velkou ctí, že se podíváte na moje potěšení (blog). Mějte se krásně.

      Vymazat
  2. Prima kytky!!! Objevila jsem tento blog a moc ráda nakukuji.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), a moc děkuji, že jste napsala, takhle vím, že tam za těmi čísly ve statistikách jsou živí lidé.
      Pohodový den, Kája.

      Vymazat
  3. Jé, ty jsou milé. :-) Ten řetízek je naháčkovaný, nebo vyšitý? Děkuji. Také přeji pohodové dny. :-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Dagmar :-), ten řetízek je uháčkovaný, jde to krásně rychle.
      Měj se moc fajn, Kája.

      Vymazat
  4. Kájo, moc hezké háčkování. Uvědomila jsem si, že jsem háček dlouho do ruky nevzala a mám plno bavlněných zbytků. Také by mne zajímalo zda je ten řetízek vyšitý?
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Alenko :))), háčkovaný a ať se dílko daří, Kája.

      Vymazat
  5. Ty se povedly. Barevny retizek uprostred by me nenapadl :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).