Seznam blogů

27. ledna 2018

Správná parta

 Přeji pohodový večer :-).


Karkulka, vlk, jelen a liška.
Vše už víte z komentářů předchozího příspěvku :-)






Sehnat pěknou červenou s puntíkem je nadlidský výkon, snad příště :-).
Příště bude mít liška špičatý ocas. Stále mi něco nesedělo a až po ušití, mi to došlo.


Mějte příjemný večer, 
Kája.

13 komentářů:

  1. Kájo, nádherná partička.
    Co jste použila jako výplň?

    Děkuji a přeji hezkou neděli.

    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), plním dutým vláknem. Kupuju u nás v látkách.
      Pohodovou nedšli, Kája.

      Vymazat
  2. Kájo, krásné hračky. Moc se mi líbí. Hezké látky a velký výběr mají na mojelatky.cz
    vždy jsem moc spokojená.
    Měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Prima parta!Nápadité!
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně takovou červenou s puntíčkem jsem kdysi měla doma, ale neva Červená Karkulka je krásná i tak ;-) D.

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu skvělá parta. Moc se mi líbí. Hezkou neděli, M.

    OdpovědětVymazat
  6. Kaji jste moc šikovná. Hračky vypadají úžasně!

    OdpovědětVymazat
  7. Kájo, moc povedené, prostě šikula šikovná jsi.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Kájo, ty jsi kouzelnice. Postavičky mají svůj osobitý styl a určitě se moc líbí. Hezký víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Téda to je paráda! Jsi šikulka!

    Klobouk dolů'
    papa ByGabra

    OdpovědětVymazat
  10. Jé,
    tahle správná parta se moc povedla :-)
    Ještě, že ten můj syn maluje jen samé nehody ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).