Seznam blogů

17. června 2017

Všude se to zelená a hýří barvami...



Krásný sobotní večer :-).


tak to mám ráda. Mám spousty fotek rozkvetlé zahrady kolem domu... různých barevných azalek, rododendronů, šeříků, aktuálně pivoněk a kvítek, které neumím pojmenovat, ale nemám chuť se tím prokousávat :-))).

Pro dnešní večer dva týdny staré fotky ze skleníku.




Vše opět ze semínek, jen z vlastní sadby nemám vůbec nic. Jeden den se tu ukázala mamka s plným kufrem sadby a já pookřála.
Ve skleníku jsme prostříhala trvanlivou majoránku a trochu pomrzlý rozmarýn, který se rychle vzpamatoval a zmohl na pár kvítek. V záhoncích jsou letos jahody, cibule, bylinky a pokrajích kedlubny. Nic náročného na pěstování a čas, což potřebuji :-))).
Tolik se toho děje a vše by bylo na příspěvek... výstava s rautem, několik dní pobyt v Praze, nákupy, zajímavé lidičky co u nás pobyli, kvetoucí balkón, dokonce i nějaké tvoření na které jsme se zmohla, nebo včerejší večeře s dětmi a kamarády ve výborné restauraci v Praze, ale vše tak rychle utíká a mě už se pak ani nechce.



Největší radost máme ze sena, které se nám podařilo usušit a dostat před dalším vydatným deštěm pod střechu. 
Jsem strašně ráda, že naše děti mohly zažít kousek toho, co já znám z dětství a dokonce si to i vyzkoušet. Dnes jsem byla s Tomíkem v kůlně, kde mám nachystaný pytel s trochou sena na tvoření a ta vůně mi připomněla malá koťátka, která voněla senem :-). 

Mějte príma neděli, 
Kája.

6 komentářů:

  1. Krásné zážitky Kájo. Hlavně, že je dobře. Mějte se moc hezky D.

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuji Vás, jak to všechno zvládnete. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, takhle bych to zrovna nenapsala :-))))). Pohodové dny, Kája.

      Vymazat
  3. Skleník je můj velký sen, i když se u babičky vždycky nadává, že za 50,- za semínka vyroste po měsících péče a litrech vody jedna minikedlubna. Ale jak ta domácí zelenina potom chutná! Tak třeba jednou. :))
    Máte moc krásné stránky, přeji hezké letní dny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), je to snad všude stejné. Staří vzpomínají na tu dřinu, která kolem toho byla, na nábytek který se nedal koupit... vozí si domů zeleninu ze supermarketů a nlevný nábytek z lisovaného papíru. My už toho jsme nakrmení, odpočatí a hlavně vidíme a cítíme ten rozdíl a když už to cítí i děti, stojí to za tu práci. Sny se prlní!!! Držím palce, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).