Seznam blogů

17. května 2017

Sedím s dětma...

Zdravím Vás!



... na balkóně a nemůžeme se nabažit vůní a zapadajícího slunce. Nebyla jsem první, kdo řekl, že to je paráda, byly to děti a hned začaly nanášet posezení. Toto období mám ráda už kvůli tomu, že ač dojdeme z práce po 17 hodině, stále si ještě můžeme užít světla, sluníčka a blbnutí venku.


Já už nutně potřebuji jít blbnout do skleníku, nebo přijdu o napikýrovanou sadbu. Rajčata už jsou dlouhá jak týden před výplatou a sláty pomaloučku uvadají. 



Na záhonech to taky žije svým životem, zase ale bude co do vázičky :-).





Dnes mi je vše nějak jedno. Sluním se, nasávám vůně a mám přitroublý úsměv. Tomík chystá večeři  vajíčka ve skořápce a já si masíruji svaly na hromadu cích, což mi díky sluníčku prostě nedochází :-))). 

Vajíčka už se servírují, dobrou chuť a dobrou noc.

Mějte se fajn, Kája.

6 komentářů:

  1. Dobrou chuť ☺☺☺
    Dna jsou krásné a ta brzká rána...ta miluji.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... nj, ty taky :-). Já ráno vstávám o chvilenku dřív, abych si stihla vypít kafe na balkóně. Dnes ráno u nás bylo 19 stupňů a jak svítilo sluníčko, šlo to i bez županu :-))).
      Mnoho takových dní, Kája.

      Vymazat
  2. Kájo, hlavně si to pořádně užijte, když to je jenom pár měsíců :-) Krásné dny D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prave, uzivame si to, dokud to jde. Ted je to i hodne vonave, v lete je citit tlejici trava atd. coz k tomu letu zase patri. Pekne dny i tobe Danko, Kaja.

      Vymazat
  3. Káji, ano, i takhle je potřeba si někdy užít a nic neřešit.
    krásný den přeji. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjj, kdyz se mi nechce, tak to taky rikam :))). Dalsi krasny den, Kaja.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).