Seznam blogů

9. prosince 2016

9.prosince - VĚNEC NA DVEŘE...


... a ještě drobné dekorace z přírodnin jsem relaxačně motala minulou neděli.


Bylo to hodně rychlé a šlo to jako po másle. 
Poslední týdny, dny jen neustále něco uklízím, nebo spíš přímo myju. Kolem nepořádku od kotle jsem strávila 3 soboty a v neděli zase doháněla doma. Nechci, aby to vyznělo, že si stěžuju..., jen když mám toho času míň, nějak lépe plánuji a využívám každou volnou chvilku. Když  už se k něčemu dostanu, jako je například věnec, mám už předem nějakou představu, jen čekám na volnou chvilku, abych se mohla realizovat :-).


Po včerejším maratonu, jsem se chtěla odměnit. Vyrazila jsem s dětma na místní trhy.
 Jsem tak zklamaná. Stánky s levným zbožím (kulichy, rukavice, ponožky, košile, svíčky - vše co koupím v každém obchodě...) nikde žádnej svařák, trdelník, kaštany, oříšky, nějaké řemeslo...
 Musíme si udělat  vánoční atmosféru doma, jen dnes už se mi nic nechce nic a když se kolem sebe rozhlédnu a spočítám každý úkon, který na mě kouká z různých míst bytu, je to tu min. na 1 a1/2h.



Jdu se přeci jen překonat, za ten pocit ráno se probudit do uklizeného bytu, mi to stojí. 



Užívejte víkend, Kája.


PS: Dnes budu mít ještě jednu odměnu, večer si sednu s PC a pročtu si všechny příspěvky, co jsem v týdnu nezvládla.

8 komentářů:

  1. Krásný relax, móóc se ti věnec podařil. Včera jsem byla na trzích a ani jsem se moc do stánků raději nedívala, protože jejich obsah je každý rok stejný, ale naštěstí tam není vše o těch ponožkách. Chodíváme tam na dřevěný starodávný kolotoč, na medovinu a na vánoční atmosféru, ta tam naštěstí přes všechny ty kýčovité věci je. Měj se hezky D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chci taky kolotoč, medovinu a ty blbinky :-)))). Večer otvírají stánek kde hrajou koledy a vaří ty dobré teplé nápoje, díky alespoň za něj. Měj se moc fajn, Kája.

      Vymazat
  2. Kájo, krásný věnec - přesně podle mého gusta :-) Do stánků u nás na jarmarku raději ani nechodím, ale myslela jsem si že je to jen náš "místní" problém... Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Aničko, jsem moc ráda, že se ti věnec líbí, asi už jiný neumím, všechny jsou si nějak podobné :-))).
      No a co mě dostalo, že ve tři hodiny začali balit zboží, to teprve začínají lidi končit v práci.
      Měj se moc fajn, Kája.

      Vymazat
  3. Věnec se povedl, super relax :-)
    a trhy? nic si z toho nedělej, udělej si pravou adventní atmosféru doma
    Klidné dni, Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooc díky, stále motám nějak stejný z toho co dá zahrada.
      Loni jsme zjistili, čím to je, že mají u sousedů tak nádherné trhy. Nechtějí ani korunu za pronájem plochy. Pokud i 4 týdny předvádějí řemeslo, mají celkem slušné peníze. U nás by stačilo, kdyby nechtěli za pronájem a možná by naše děti viděly ozdoby za slámy, svíčky z včelího vosku a pravé bačkory z berana.
      Atmosféru tu my si děláme, zítra přidělám vaječňák :-), Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).