Seznam blogů

29. prosince 2015

Čekám a vyhlížím...

... sníh.

Zdravím všechny!


Včera večer, když byl gauč plný, jsem si donesla nový kalendář a diář a pustila se do přepisování adres, kontaktů na doktory, svátky, prázdniny, kroužky atd.... Do diáře si píšu opravdu vše, od těch důležitých poznámek, po různá hesla (které mi po delší době už nic neříkají), dále pak nákupy, zajímavé knížky, pohádky - které bychom měli vidět, jednoduché nákresy k háčkování a k 24.12. dárky - které mě napadnou během roku. Vyhovuje mi diář, kdy jedna polovina strany se věnuje týdnu a druhá je zcela prázdná. Další podmínkou jsou české svátky a státní svátky, tím se najednou vše komplikuje. Používám diáře od Presco, které splňují vše co požaduji a ještě mají praktickou gumičku, která podří papírkový bordýlek k přebrání :-))))))))). U nás jsem na ně nenatrefila a opět jsem zakoupila v Praze v Paladiu.


Loni jsem díky jedné blogerce zjistila, že existují nějaké rodinné diáře a pořídila jsem od A. Tachezy. Letos jsem zahlídla pěkný diář v Lidlu a tak máme změnu.


Je tomu přesně měsíc, kdy jsme vyrazili na Křemešník a nasávali tu poctivou zimu, za kterou už jedzíme snad jen na hory, chjo... :(









Volali turisti, že budou za hodinku doma  a že mám uvařit bílou polívku s vejcem a svítkem, tak já jdu fofrem vařit, protože jinak budou tlouct lžící do stolu.
Mějte fajn dny, Kája.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).